Servicii
Studii de Consumator
Obiceiuri de Consum (U&A)
Profilarea Consumatorilor
Evaluarea Experienței Consumatorilor (CX)
Satisfacția Consumatorilor (CS)
Testare Concept Branding
Studii de Oportunitate
Inovație și Prognoză
Evaluarea Ideii de Afaceri
Testare de Produs
Strategie
Studii de Piață
Analiza Concurenței
Strategie de Marketing
Studii de Notorietate Brand
Notorietatea Brandului de Angajator
Satisfacția Angajaților (eNPS)
Metodologii
Mystery Shopping
Mystery Shopping România
MS Business Intelligence Dashboard
Focus grup
Cercetare Semiotică
Dashboard Cercetare
Consumer Trends.Live
IT&C
Fashion
Bijuterii & Ceasuri
Îngrijire Personală & Cosmetice
Mobilier & Decorațiuni
Electronice & Electrocasnice
DIY
D&I în Compania Ta
MicroSurvey Funnel
Agile Research
Portofoliu
Studii proprii & Ghiduri
Clienți & Studii de caz
Recomandări
Panel Consumatori
Panel România
Panel Book Internațional
Esomar 28
Blog
Preturi
Despre noi
Misiune, Valori, Experți
Evenimente
Presă
Cariere
Newsletter
Contact
Română
Engleză
Caută
Strategie de marketing
Studiu de Comportamente și Atitudini – Așteptările Tinerilor din România față de Educație și Carieră – UP Generation
Studiu de Tip Jurnal: Monitorizarea Experienței de Somn - Fitbit România
Studiu de Brand Tracking și Benchmarking - Piața de Tichete de Masă - Edenred România
Studiu de comportamente și atitudini: Piața de Investiții în Real-Estate - Build21
Studiu de Percepție - Piața de Mașini Electrice - Volvo
Studiu de brand tracking & awareness - Piața de apă minerală - Perla Harghitei & Tușnad
Studiu de Loialitate și Comportamente: Poziționarea celui mai mare Mall din România - AFI Cotroceni
Studiu de Comportamente și Atitudini - Profilul Donatorilor - Autism Voice
Studiu de Comportamente și Atitudini - Piața de Suplimente Nutriționale cu Colagen din România - Viorica Cosmetics
Studiu de Comportamente și Atitudini - Piața de Mașini Electrice din România - Volvo
1
2
3