Servicii
Studii de Consumator
Obiceiuri de Consum (U&A)
Profilarea Consumatorilor
Evaluarea Experienței Consumatorilor (CX)
Satisfacția Consumatorilor (CS)
Testare Concept Branding
Studii de Oportunitate
Inovație și Prognoză
Evaluarea Ideii de Afaceri
Testare de Produs
Strategie
Studii de Piață
Analiza Concurenței
Strategie de Marketing
Studii de Notorietate Brand
Notorietatea Brandului de Angajator
Satisfacția Angajaților (eNPS)
Metodologii
Mystery Shopping
Mystery Shopping România
MS Business Intelligence Dashboard
Focus grup
Cercetare Semiotică
Dashboard Cercetare
Consumer Trends.Live
IT&C
Fashion
Bijuterii & Ceasuri
Îngrijire Personală & Cosmetice
Mobilier & Decorațiuni
Electronice & Electrocasnice
DIY
D&I în Compania Ta
MicroSurvey Funnel
Agile Research
Agile Research
Agile Brand Tracking
Portofoliu
Studii proprii & Ghiduri
Clienți & Studii de caz
Recomandări
Panel Consumatori
Panel România
Panel Book Internațional
Esomar 28
Blog
Preturi
Despre noi
Misiune, Valori, Experți
Evenimente
Presă
Cariere
Newsletter
Contact
Caută
Strategie de marketing
Analiza de brand awareness: Piața de edutainment pentru familii și copii din România
Analiza de brand awareness: Piața de parcuri de distracții și parcuri de aventură pentru familii și copii din România - Kiddo Play
Studiu de Caz MasterBuild: Analiza Potențialului Pieței de Parcuri Industriale și Logistice
Studiu Consumatorul modern și alegerile etice - Pui crescuți în condiții de bunăstare: Piața consumului responsabil - FREE Animals
Studiu de oportunitate privind criteriile de achiziție pentru software HR - Piața de soluții digitale pentru resurse umane - Edenred
Studiu de Caz Growing Edge: Cum Am Validat Conceptul de Cafenea cu Spațiu de Joacă în Iași
Studiu de Caz: Validarea unei Platforme Digitale de Evaluare a Documentelor în Piața Legal-Tech
Studiu de Caz: Analiza Percepției unui Nume de Brand Controversat pe Piața de Fashion din România
Studiu de Caz MERITO: Cum Învață Profesorii din România și Nevoile Lor de Dezvoltare Profesională
Studiu de Caz SmartBill: Analiza Performanței Brandului pe Piața Platformelor de Facturare
1
2
3
…
5