Servicii
Studii de Consumator
Obiceiuri de Consum (U&A)
Profilarea Consumatorilor
Evaluarea Experienței Consumatorilor (CX)
Satisfacția Consumatorilor (CS)
Testare Concept Branding
Studii de Oportunitate
Inovație și Prognoză
Evaluarea Ideii de Afaceri
Testare de Produs
Strategie
Studii de Piață
Analiza Concurenței
Strategie de Marketing
Studii de Notorietate Brand
Notorietatea Brandului de Angajator
Satisfacția Angajaților (eNPS)
Metodologii
Mystery Shopping
Mystery Shopping România
MS Business Intelligence Dashboard
Focus grup
Cercetare Semiotică
Dashboard Cercetare
Consumer Trends.Live
IT&C
Fashion
Bijuterii & Ceasuri
Îngrijire Personală & Cosmetice
Mobilier & Decorațiuni
Electronice & Electrocasnice
DIY
D&I în Compania Ta
MicroSurvey Funnel
Agile Research
Agile Research
Agile Brand Tracking
Portofoliu
Studii proprii & Ghiduri
Clienți & Studii de caz
Recomandări
Panel Consumatori
Panel România
Panel Book Internațional
Esomar 28
Blog
Preturi
Despre noi
Misiune, Valori, Experți
Evenimente
Presă
Cariere
Newsletter
Contact
Română
Engleză
Caută
Strategie de marketing
Concept Testing pentru Produse Digitale în zona de Nutriție Personalizată - Piața de Health & Fitness
Studiu de Analiză a Evoluției - Piața Soluțiilor de Dezvoltare Profesională - Marco Polo CEE Performance
Concept Testing pentru un Episod Pilot - Piața de Divertisment - Academia Studiourile Buftea
Studiu de analiză a comportamentului de donare - Piața donatorilor către ONG-uri - Asociația W.A.V.E.
Cercetare Piața IT&C - Business Sentiment 2025 - GTS Telecom
Studiu de analiză a percepției clienților - Piața de tichete de masă - Edenred România
Studiu despre percepțiile și asocierile consumatorilor - Piața de fashion sustenabil - Humana People to People
Agile Research Brand Awareness - Piața de tichete de masă - Edenred
Studiu pentru lansarea Wendy’s în România: Ce Spun Consumatorii
Analiza pieței eCommerce din România: Satisfacția comercianților online
1
2
3
4