Compania Viorica Cosmetic a decis să colaboreze cu MKOR pentru un studiu de piață, având ca obiectiv înțelegerea perspectivei consumatorilor de suplimente nutriționale cu colagen și identificarea posibilităților de creștere.

Acest studiu vizează aspecte legate de atitudinile consumatorilor cu privire la dietă, aspecte legate de frumusețe și sănătate, dacă includ în alimentația lor produse pe bază de colagen, precum și de unde se informează cu privire la suplimentele nutriționale.

Datele obținute prin acest studiu îi permit companiei Viorica să înțeleagă mai bine comportamentul de cumpărare, de consum, de informare și să identifice care este profilul clienților de suplimente nutriționale cu colagen.

Analiza comportamentului consumatorilor de pe piața de suplimente nutriționale cu colagen din România

Datele obținute în urma studiului de comportamente și atitudini au relevat cunoștințele consumatorilor legate de beneficiile percepute asupra suplimentelor cu colagen și factorii de influență ai consumului și non-consumului de suplimente.

Astfel, clientul nostru a obținut insight-uri relevante despre obiceiurile de consum de suplimente nutriționale pe bază de colagen, precum și cu privire la topul mărcilor de astfel de produse care sunt utilizate cel mai frecvent în România.

studiu-piata-suplimente-colagen

Obiectivele cercetării asupra suplimentelor cu colagen

Acest studiu și-a propus să ofere o perspectivă detaliată asupra diferitelor aspecte care influențează decizia de achiziție și consum a suplimentelor nutriționale cu colagen.

Astfel, obiectivele studiului realizat pentru Viorica MD au urmărit:

  • În ce proporție populația este preocupată de dieta, frumusețea și sănătatea lor
  • Obiceiurile de consum cu privire la suplimentele nutriționale
  • Nivelul de cunoștințe despre produsele cu colagen și de unde obțin informații legate de suplimentele nutritive
  • Analiza segmentării pe piața produselor cu colagen și care sunt diferențele percepute între branduri
  • Identificarea componentelor produsul ideal pe bază de colagen și alte suplimente nutriționale

Despre metodologia studiului

Acest studiu a presupus o cercetare primară, colectând datele direct de la sursă, prin intermediul sondajului de opinie online.

  • Piața vizată: România
  • Target: Femei, care au utilizat suplimente nutriționale sau produse pe bază de colagen.
  • Tipul cercetării: cantitativă
  • Instrument de cercetare: sondaj de opinie online (CAWI)

Despre Viorica 

Brandul Viorica Cosmetic își are originile în dezvoltarea industriei uleiurilor esențiale din Republica Moldova, încă din anii 1950.

Astăzi, Viorica este o companie modernă care produce cosmetice sigure și naturale, utilizând exclusiv materii prime vegetale și evitând ingredientele potențial dăunătoare.

Contactează-ne pentru propria cercetare de marketing

Descoperă perspectivele autentice ale clienților tăi și transformă-ți brandul cu ajutorul MKOR! Dacă vrei să afli ce gândesc clienții despre brandul tău și cum te poziționezi în raport cu concurența, MKOR este partenerul tău ideal.

Cu o experiență de 11 ani pe piața din România, suntem o agenție de cercetare de piață agilă, dinamică și adaptabilă la cerințele proiectului tău.

Spune-ne dacă îți putem fi și ție de ajutor. Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că:

  • Vom alege metodologia potrivită pentru a atinge obiectivele tale, ținând cont de contextul macroeconomic și social,
  • Vom derula proiectul la un înalt nivel de calitate,
  • Rezultatele pe care le vei primi la final îți vor folosi în afacerea ta.

Te ajutăm să colectezi informații esențiale despre brandul tău pentru a înțelege mai bine preferințele clienților și a identifica oportunitățile de îmbunătățire.

Înțelegem cât de importante sunt informațiile precise și suntem aici să îți furnizăm date actualizate despre consumatorii tăi. Explorează secțiunea Clienți & Studii de caz pentru a afla mai multe despre portofoliul nostru și expertiza pe care o aducem fiecărui proiect.

Dă-ne un semn! Suntem la un video-call distanță.