Clientul nostru este o asociație profesională și a ales să colaboreze cu MKOR pentru un studiu de analiză a percepției consumatorilor cu privire la coșul de alimente de bază.

Acest studiu i-a permis clientului să înțeleagă care sunt prețurile la coșul de alimente de bază.

Studiu de consumer sentiment: analiza prețurilor la coșul de alimente de bază 

Studiul compară magazinele care acceptă tichete de masă cu cele care nu acceptă astfel de tichete, contribuind la o mai bună înțelegere a dinamicii prețului coșului de alimente de bază.

Beneficiile realizării unui studiu de consumer sentiment cu MKOR

Dorești să înțelegi cum se raportează prețurile produselor din coșul tău de cumpărături cu cele ale competitorilor? Printr-un studiu de consumer sentiment realizat de MKOR primești o evaluare detaliată și precisă a prețurilor produselor esențiale din retail, astfel încât să ai o imagine clară a poziționării tale pe piață.

Cu ajutorul acestei analize, vei obține informații despre:

  • Compararea prețurilor: Identifică cum se plasează prețurile produselor tale esențiale față de cele ale concurenței.
  • Tendințe de preț: Monitorizează fluctuațiile și tendințele prețurilor în timp pentru a ajusta strategiile de preț în mod proactiv.
  • Oportunități de ajustare: Descoperă oportunitățile de optimizare a prețurilor pentru a îmbunătăți competitivitatea și marjele de profit.

Dacă vrei să dezvoltăm pentru tine un studiu pentru a obține date despre consumatori sau concurență, contactează-ne.

audit-de-retail-traditional-trade2

Obiectivele de cercetare

Acest studiu a fost realizat pentru a obține o înțelegere detaliată a prețului coșului de alimente de bază și dacă există diferențe între comercianții care acceptă tichete de masă versus cei care nu acceptă tichete.

Datele colectate din teren au fost completate cu informații despre percepția românilor privind evoluția prețurilor la modul general. Datele au fost extrase din studiul Consumer Sentiment, studiu propriu MKOR.

Studiul MKOR a inclus și analiza comportamentelor consumatorilor, precum și predicții pentru următoarele 12 luni.

Poți vedea mai multe studii proprii pe pagina noastră de portofoliu.

Despre cercetare 

Studiul realizat pentru acest client a presupus o cercetare de teren, iar datele au fost colectate prin intermediul vizitelor în magazine.

  • Piața vizată: România
  • Target: Comercianți din segmentul comerțului tradițional (TT) care acceptă tichete de masă, respectiv care nu acceptă
  • Tipul cercetării: cantitativă
  • Metodă de cercetare: cercetare de teren (vizită în magazin)

Despre client

Clientul nostru este o asociație profesională care își dorește îmbunătățirea și reglementarea utilizării tichetelor în diverse contexte, inclusiv în beneficiile pentru angajați și alte soluții financiare inovatoare.

Studiile MKOR în Contextul unei Piețe Dinamice

Dacă vrei să rămâi competitiv pe piață, ai nevoie de acces rapid la informații actualizate despre consumatorii tăi și tendințele generale de consum. La MKOR, îți oferim soluții precise pentru a răspunde provocărilor de adaptare și luare a deciziilor în fața incertitudinii.

Cu MKOR Agile Research, obții date rapide și precise, reprezentative pentru întreaga populație națională, pentru a lua decizii informate și a rămâne competitiv pe piață. Descoperă cum soluțiile noastre te pot ajuta să înțelegi mai bine comportamentul consumatorilor și să adaptezi strategiile de marketing eficient.

Cu Agile Research poți:

  • Testa idei noi rapid și eficient. Obții feedback direct de la potențialii consumatori pentru a îmbunătăți produsele și serviciile înainte de lansare.
  • Valida produse și servicii într-un timp record. Identifică punctele forte și oportunitățile de creștere pentru a te adapta cerințelor pieței.
  • Obține date precise pentru a lua decizii informate și strategice. Timpul de reacție rapid îți permite să rămâi competitiv pe piață.

Programează o întâlnire cu noi pentru a povesti mai multe despre nevoia companiei pe care o reprezinți pentru a obține date din piață.