Costuri Pachete de Acces

În piața competitivă de astăzi este important să îți bazezi strategia de business pe informații actuale, pentru a ști exact cum să rămâi relevant pentru publicul țintă.

Consumer Trends.Live îți oferă întocmai acest avantaj competitiv prin accesul instant la date .Live din piața care te interesează. Indiferent pentru ce abonament optezi, te bucuri de:

  • Analize de piață profesioniste, pe care experții noștri le transpun într-un format ușor de înțeles dintr-o privire.
  • Acces la datele live din piața de interes, 24/7.
  • Notificări prin alerte de fiecare dată când actualizăm datele în dashboard.
  • Suport de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-18:00.
  • Un demo personalizat care să te ajute să accesezi rapid și facil datele care te interesează.

Alege să explorezi date în profunzime despre consumatori prin pachetul Consumer Trends, informații complete despre competitori prin pachetul Competitor Benchmarking sau să obții insight-uri valoroase din ambele perspective prin pachetul Full Market Insights.

.Live

Consumer
Trends


2,500€ / an

Abonare

.Live

Competitor Benchmarking


2,500 € / an

Abonare

.Live

Full Market
Insights


4,000€ / an

Abonare
Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
De unde cumpără?
 Evoluția pieței în funcție de mediul de achiziție: online vs offline


Cât de des cumpără?
 Frecvența de achiziție pentru cumpărăturile trecute (ultima lună)


Cât de des intenționează să cumpere?
 Frecvența de achiziție pentru cumpărăturile viitoare (următoarea lună)


Cât de mult cheltuie?
 Bugetul mediu pentru cumpărăturile trecute (ultima lună)


Cât de mult cheltuie?
 Bugetul mediu pentru cumpărăturile viitoare (următoarea lună)


Care sunt cele mai căutate produse?
 Segmentarea pieței, pe categorii de produse


Care este rata de retur?
 Factorii care determină returnarea produselor în industrie (split pe categorie)


Care sunt motivele de retur?
 Factorii care determină returnarea produselor în industrie (split pe categorie)


Pentru cine cumpără?
 Beneficiarul final al achiziției


Unde cumpără?
 Tipurile de magazine din care consumatorii preferă să cumpere, online și offline


De la ce magazine cumpără?
 Topul retailerilor preferați, pentru fiecare categorie de produse


Cât cheltuie?
 Bugetele medii cheltuite pentru fiecare categorie de produse, inlclusiv analize comparative ale bugetelor pentru cumpărăturile online vs offline


Cât de des cumpără?
 Frecvența de cumpărare a produselor. Analize comparative pentru cumpărăturile online vs offline


Cât de concentrată este piața?
 Concentrarea pieței, determinată de tendința de polarizare a consumului către anumiți jucători, utilizând Indexul Herfindahl Hirschmann


Care este profilul consumatorilor în funcție de buget?
 Segmentare în funcție de bugetul cheltuit: Economic, Mainstream, Premium, Luxury. Date complete despre: profil demografic, comportamente de consum, top branduri / segment, mediu de achiziție, stil de cumpărături, comportament digital


Care este profilul consumatorilor în funcție de frecvența de achiziție?
 Segmentare în funcție de frecvența de achiziție: ocazional, moderat, frecvent. Date complete despre: profil demografic, comportamente de consum, top branduri / segment, mediu de achiziție, stil de cumpărături, comportament digital


Care este profilul consumatorilor în funcție de mediul de achiziție preferat?
 Segmentare în funcție de mediul de achiziție: ocazional, moderat, frecvent. Date complete despre: profil demografic, comportamente de consum, top branduri / segment, frecvența de achiziție, stil de cumpărături, comportament digital


Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Care sunt cele mai accesate magazine?
 Topul retailerilor din industrie (bazat pe ultima cumpărătură). Peste 50 de magazine analizate: online și offline


Care e valoarea coșului de cumpărături?
 Bugetul mediu cheltuit la ultima cumpărătură, pentru fiecare retailer


Care sunt cele mai iubite branduri?
 Benchmarking NPS la nivel de piață și pentru fiecare retailer analizat. Analize comparative pentru magazinele online și offline


Ce diferențiază un retailer de altul?
 Aspectele cheie care influențează nivelul de satisfacție a consumatorilor, referitoare la experiența de cumpărare online și offline, măsurate prin scale validate


Care sunt punctele slabe ale retailerilor din piață?
 Aspectele cheie care influențează negativ nivelul de satisfacție a consumatorilor, referitoare la experiența de cumpărare online și offline, măsurate prin scale validate


Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Care este profilul consumatorilor brandului tău?
 Profilul general al consumatorilor, pe industrie, și benchmarking al profilului consumatorilor la nivel de retailer; Segmentare demografică (gen, generații, venituri, educație, regiune, mărimea localității); Segmentare psihografică (scale validate: stil de cumpărare, raportare la noile tehnologii și sustenabilitate)


Care este profilul consumatorilor competitorilor tăi?
 Profilul general al consumatorilor, pe industrie, și benchmarking al profilului consumatorilor la nivel de retailer; Segmentare demografică (gen, generații, venituri, educație, regiune, mărimea localității); Segmentare psihografică (scale validate: stil de cumpărare, raportare la noile tehnologii și sustenabilitate)


Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Cum este folosit smartphone-ul la cumpărături?
 Obiceiuri de utilizare a telefonului mobil la cumpărături, în magazinele fizice



Cum influențează tehnologiile digitale comportamentul consumatorilor?
 Interacțiunea consumatorilor cu tehnologii digitale în magazinele fizice și impactul tehnologiilor în decizia de revenire în magazin



Care sunt retailerii care s-au remarcat prin experiențele digitale oferite?
 Top magazine inovative, prin tehnologiile digitale puse la dispoziția consumatorilor



Cum arată Magazinul Viitorului?
 Viziunea consumatorilor asupra magazinului viitorului, după schimbările generate de epidemia de COVID-19



Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Actualizare în timp real a datelor
 Actualizare în timp real a datelor, în dashboarduri intuitive



Analiză automată a datelor
 Statistici de bază pentru întrebările din survey (frecvențe și analize cross)



Filtre dintr-un singur click
 Poți accesa cu ușurință informații despre un anumit segment de consumatori, printr-un singur click pe orice variabilă (ex: generații, regiuni, clienți ai unui anumit magazin)



Personalizarea vizualizării datelor, printr-un singur click
 Datele vizualizate pot fi personalizate printr-un singur click, direct pe grafic



Tabele de date intuitive
 Întrebările cu răspuns multiplu pot fi accesate și analizate în tabele și liste ușor de citit



Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
400 de respondenți minim garantați / lună
 Lunar, întrebăm mii de oameni ce cumpărături au efectuat. În dashboard îți afișăm răspunsurile celor care au achiziționat produse din industria de interes pentru tine. Ne asigurăm că numărul respondenților valizi este de minim 400, pentru ca datele pe care le vezi să fie cât mai relevante pentru tine



Actualizarea datelor
 Automată, direct în dashboard



Acces la date 24/7
 Accesezi datele de interes pentru tine cu un singur click, direct din dashboardul live. Oriunde și oricând



Insighturi în timp real
 Insighturi relevante despre consumatori, afișate în timp real



Vizualizare intuitivă a datelor
 Prezentare intuitivă a datelor, prin reprezentări grafice și tabele interactive



Explorare date cu un singur click
 Explorezi simplu datele din dashboard cu ajutorul filtrelor predefinite sau cu click pe categoria de interes pentru tine



Segmentări ale consumatorilor
 Vizualizezi segmente diferite de consumatori, printr-un singur click pe orice variabilă (ex: generații, regiuni, clienți ai unui anumit magazin). Pe lângă criteriile demografice, ai acces și la profilul în funcție de stilul de viață, stilul de cumpărături, raportarea la tehnologiile digitale, măsurate după scale validate prin cercetări academice



Context macro
 Dashboardul conține și factori socio-economici cu impact în modificările comportamentului de consum, pentru ca tu să poți analiza datele în contextul mai mare al pieței: Salariu mediu, Evoluția COVID-19



Consultanța și recomandările specialiștilor
 Consultanță pentru realizarea de analize personalizate adecvate nevoilor companiei tale și recomandările specialiștilor MKOR

Știm, e normal să ai întrebări

Tocmai de aceea, iată mai jos răspunsurile la câteva dintre cele mai frevente întrebări.

După ce selectezi pachetul potrivit companiei tale, îți trimitem un email cu factura proformă, pe care o achiți prin transfer bancar. După ce înregistrăm plata, îți trimitem acces la dashboardul tău și factura fiscală.

Vrem ca abonarea la Consumer Trends.Live să fie cât mai facilă, de aceea lucrăm la implementarea sistemului de plată online, cu card bancar. Revenim cu un update pe email când este disponibilă această opțiune.

Abonamentul se reînnoiește automat, pe o perioadă similară cu cea anterioară (12 luni).

După reînnoirea abonamentului, păstrezi accesul la toate datele istorice la care ai avut acces și până atunci.

Dacă nu vrei să-ți reînnoiești abonamentul, ai posibilitatea să îl anulezi înainte de expirare și să explorezi datele cât timp linkul tău de acces mai e valid. După expirarea abonamentului, pierzi accesul la dashboard, așa că trebuie să te asiguri că îți salvezi informațiile de care vei mai avea nevoie.

Stai liniștit, însă. Cu 14 zile înainte de expirarea abonamentului, primești un email automat de notificare, în care vei putea opta pentru prelungirea sau anularea abonamentului.

Da, poți renunța la abonament, însă nu vei putea solicita returnarea banilor. Odată cu abonarea, primești acces la toate datele istorice (din Ianuarie 2021), precum și la toate datele actualizate lunar, timp de un an (12 luni).

Te invităm să te convingi de beneficiile pe termen lung ale Consumer Trends.Live înainte de a accesa pachetul care se potrivește companiei tale într-un demo personalizat!

Unul dintre consultanții MKOR va programa o discuție demonstrativă, în care îți va prezenta un dashboard demo live (generat din date aleatoare).

Vorbește cu un consultant MKOR