Costuri Pachete de Acces

În piața competitivă de astăzi este important să îți bazezi strategia de business pe informații actuale, pentru a ști exact cum să rămâi relevant pentru publicul țintă.

Consumer Trends.Live îți oferă întocmai acest avantaj competitiv prin accesul instant la date .Live din piața care te interesează. Indiferent pentru ce abonament optezi, te bucuri de:

  • Analize de piață profesioniste, pe care experții noștri le transpun într-un format ușor de înțeles dintr-o privire.
  • Acces la datele live din piața de interes, 24/7.
  • Notificări prin alerte de fiecare dată când actualizăm datele în dashboard.
  • Suport de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-18:00.
  • Un demo personalizat care să te ajute să accesezi rapid și facil datele care te interesează.

Alege să explorezi date în profunzime despre consumatori prin pachetul Consumer Trends, informații complete despre competitori prin pachetul Competitor Benchmarking sau să obții insight-uri valoroase din ambele perspective prin pachetul Full Market Insights.

.Live

ConsumerTrends


3,000€ / an

Abonare

.Live

Competitor Benchmarking


3,000 € / an

Abonare

.Live

Full MarketInsights


5,000€ / an

Abonare
Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
De unde cumpără?
 Evoluția pieței în funcție de mediul de achiziție: online vs offline


Cât de des cumpără?
 Frecvența de achiziție pentru cumpărăturile trecute (ultima lună)


Cât de des intenționează să cumpere?
 Frecvența de achiziție pentru cumpărăturile viitoare (următoarea lună)


Cât de mult cheltuie?
 Bugetul mediu pentru cumpărăturile trecute (ultima lună)


Cât de mult cheltuie?
 Bugetul mediu pentru cumpărăturile viitoare (următoarea lună)


Care sunt cele mai căutate produse?
 Segmentarea pieței, pe categorii de produse


Care este rata de retur?
 Factorii care determină returnarea produselor în industrie (split pe categorie)


Care sunt motivele de retur?
 Factorii care determină returnarea produselor în industrie (split pe categorie)


Pentru cine cumpără?
 Beneficiarul final al achiziției


Unde cumpără?
 Tipurile de magazine din care consumatorii preferă să cumpere, online și offline


De la ce magazine cumpără?
 Topul retailerilor preferați, pentru fiecare categorie de produse


Cât cheltuie?
 Bugetele medii cheltuite pentru fiecare categorie de produse, inlclusiv analize comparative ale bugetelor pentru cumpărăturile online vs offline


Cât de des cumpără?
 Frecvența de cumpărare a produselor. Analize comparative pentru cumpărăturile online vs offline


Cât de concentrată este piața?
 Concentrarea pieței, determinată de tendința de polarizare a consumului către anumiți jucători, utilizând Indexul Herfindahl Hirschmann


Care este profilul consumatorilor în funcție de buget?
 Segmentare în funcție de bugetul cheltuit: Economic, Mainstream, Premium, Luxury. Date complete despre: profil demografic, comportamente de consum, top branduri / segment, mediu de achiziție, stil de cumpărături, comportament digital


Care este profilul consumatorilor în funcție de frecvența de achiziție?
 Segmentare în funcție de frecvența de achiziție: ocazional, moderat, frecvent. Date complete despre: profil demografic, comportamente de consum, top branduri / segment, mediu de achiziție, stil de cumpărături, comportament digital


Care este profilul consumatorilor în funcție de mediul de achiziție preferat?
 Segmentare în funcție de mediul de achiziție: ocazional, moderat, frecvent. Date complete despre: profil demografic, comportamente de consum, top branduri / segment, frecvența de achiziție, stil de cumpărături, comportament digital


Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Care sunt cele mai accesate magazine?
 Topul retailerilor din industrie (bazat pe ultima cumpărătură). Peste 50 de magazine analizate: online și offline


Care e valoarea coșului de cumpărături?
 Bugetul mediu cheltuit la ultima cumpărătură, pentru fiecare retailer


Care sunt cele mai iubite branduri?
 Benchmarking NPS la nivel de piață și pentru fiecare retailer analizat. Analize comparative pentru magazinele online și offline


Ce diferențiază un retailer de altul?
 Aspectele cheie care influențează nivelul de satisfacție a consumatorilor, referitoare la experiența de cumpărare online și offline, măsurate prin scale validate


Care sunt punctele slabe ale retailerilor din piață?
 Aspectele cheie care influențează negativ nivelul de satisfacție a consumatorilor, referitoare la experiența de cumpărare online și offline, măsurate prin scale validate


Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Care este profilul consumatorilor brandului tău?
 Profilul general al consumatorilor, pe industrie, și benchmarking al profilului consumatorilor la nivel de retailer; Segmentare demografică (gen, generații, venituri, educație, regiune, mărimea localității); Segmentare psihografică (scale validate: stil de cumpărare, raportare la noile tehnologii și sustenabilitate)


Care este profilul consumatorilor competitorilor tăi?
 Profilul general al consumatorilor, pe industrie, și benchmarking al profilului consumatorilor la nivel de retailer; Segmentare demografică (gen, generații, venituri, educație, regiune, mărimea localității); Segmentare psihografică (scale validate: stil de cumpărare, raportare la noile tehnologii și sustenabilitate)


Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Cum este folosit smartphone-ul la cumpărături?
 Obiceiuri de utilizare a telefonului mobil la cumpărături, în magazinele fizice



Cum influențează tehnologiile digitale comportamentul consumatorilor?
 Interacțiunea consumatorilor cu tehnologii digitale în magazinele fizice și impactul tehnologiilor în decizia de revenire în magazin



Care sunt retailerii care s-au remarcat prin experiențele digitale oferite?
 Top magazine inovative, prin tehnologiile digitale puse la dispoziția consumatorilor



Cum arată Magazinul Viitorului?
 Viziunea consumatorilor asupra magazinului viitorului, după schimbările generate de epidemia de COVID-19



Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
Actualizare în timp real a datelor
 Actualizare în timp real a datelor, în dashboarduri intuitive



Analiză automată a datelor
 Statistici de bază pentru întrebările din survey (frecvențe și analize cross)



Filtre dintr-un singur click
 Poți accesa cu ușurință informații despre un anumit segment de consumatori, printr-un singur click pe orice variabilă (ex: generații, regiuni, clienți ai unui anumit magazin)



Personalizarea vizualizării datelor, printr-un singur click
 Datele vizualizate pot fi personalizate printr-un singur click, direct pe grafic



Tabele de date intuitive
 Întrebările cu răspuns multiplu pot fi accesate și analizate în tabele și liste ușor de citit



Consumer Trends
Competitor Benchmarking
Full Market Insights
400 de respondenți minim garantați / lună
 Lunar, întrebăm mii de oameni ce cumpărături au efectuat. În dashboard îți afișăm răspunsurile celor care au achiziționat produse din industria de interes pentru tine. Ne asigurăm că numărul respondenților valizi este de minim 400, pentru ca datele pe care le vezi să fie cât mai relevante pentru tine



Actualizarea datelor
 Automată, direct în dashboard



Acces la date 24/7
 Accesezi datele de interes pentru tine cu un singur click, direct din dashboardul live. Oriunde și oricând



Insighturi în timp real
 Insighturi relevante despre consumatori, afișate în timp real



Vizualizare intuitivă a datelor
 Prezentare intuitivă a datelor, prin reprezentări grafice și tabele interactive



Explorare date cu un singur click
 Explorezi simplu datele din dashboard cu ajutorul filtrelor predefinite sau cu click pe categoria de interes pentru tine



Segmentări ale consumatorilor
 Vizualizezi segmente diferite de consumatori, printr-un singur click pe orice variabilă (ex: generații, regiuni, clienți ai unui anumit magazin). Pe lângă criteriile demografice, ai acces și la profilul în funcție de stilul de viață, stilul de cumpărături, raportarea la tehnologiile digitale, măsurate după scale validate prin cercetări academice



Context macro
 Dashboardul conține și factori socio-economici cu impact în modificările comportamentului de consum, pentru ca tu să poți analiza datele în contextul mai mare al pieței: Salariu mediu, Evoluția COVID-19



Consultanța și recomandările specialiștilor
 Consultanță pentru realizarea de analize personalizate adecvate nevoilor companiei tale și recomandările specialiștilor MKOR

Consumer Trends Live

Îți răspundem la cele mai frecvente întrebări

La abonare, în funcție de tipul de abonament pe care l-ai ales, primești acces instant la:

  • Dashboardul tău Consumer Trends, Competitor Benchmarking sau Full Market Insights
  • Toate datele istorice disponibile
  • BONUS: Whitepaperul Magazinul Viitorului, un raport care conține principalele trenduri ce definesc retailul de mâine, din perspectiva consumatorului de azi

Da. Știm cât de important este să îți faci o idee clară asupra serviciului pe care urmează să îl achiziționezi, așa că da, poți solicita un demo pentru un dashboard.

Unul dintre consultanții MKOR va programa o discuție demonstrativă, în care îți va prezenta un dashboard demo live (generat din date aleatoare).

Contactează-ne pentru o sesiune demo >

Imediat după ce ai completat formularul de comandă, vei primi un email de la noi cu factura proformă.

Odată confirmată plată, revenim tot pe email cu factura fiscală și datele de acces pentru dashboardul tău Mobilier & Decorațiuni Consumer Trends.Live.

La abonare, primești acces la dashboardul tău personalizat Consumer Trends.Live. Aici, experții noștri transpun datele din piață într-un format interactiv și ușor de înțeles. Îți recomandăm să salvezi link-ul către dashboardul tău pentru a-l accesa rapid, oricând dorești.

Ți-am pregătit și tutoriale scriptice și video, pe care le găsești direct din dashboard. Iar dacă ai parcurs tutorialele și ai în continuare întrebări, ne poți contacta direct. Un consultant te va avuta oricând, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00.

Datele pe care le vei accesa prin abonarea la Consumer Trends.Live te conectează în timp real la piața de interes pentru tine. Aceasta îți va oferi un avantaj competitiv nemaiîntâlnit, prin faptul că:

  • Vei ști în orice moment cum evoluează consumul în piață, în funcție de categorie, buget, branduri (Consumer Trends)
  • Vei identifica profilul consumatorului în general, după categorie, buget sau după brand (Consumer Trends)
  • Vei afla care sunt retailerii de top din piață și cum au evoluat ei din punct de vedere al ratei de conversie, scorului NPS sau bugetului mediu (Competitor Benchmarking)
  • Vei avea acces la principalii diferențiatori și puncte slabe ale top retailerilor din piață, după părerea consumatorilor din acea nișă (Competitor Benchmarking)
  • Vei avea la îndemână un instrument prin care vei putea explora publicul țintă pentru industria ta de interes, în general, și pe cel al marilor retaileri din piață, în particular (Competitor Benchmarking)

Sperăm că ți-am răspuns la întrebare. Dacă încă ai neclarități privind utilitatea datelor accesibile, programează un demo cu un consultant >

Da, cu siguranță! Dacă intenționezi să intri pe o piață pe care o analizăm deja, accesarea acestui studiu te va ajuta să afli trendurile din piață instant și la un preț mult mai avantajos față de un studiu personalizat.

Sigur că da! Am dezvoltat Consumer Trends.Live chiar cu gândul la antreprenori ca tine, pentru a te ajuta să ai acces instant la date actualizate din piață, într-un format intuitiv și ușor de explorat – totul la un preț mult mai avantajos față de un studiu custom.

Știm că atunci când ești la început de drum nu dispui de mii de euro pentru a comanda un studiu propriu. Însă nevoia de date de calitate, culese și analizate în mod profesionist este esențială pentru fundamentarea oricărei strategii de lansare câștigătoare.

Află cum te pot ajuta datele oferite în cadrul Consumer Trends.Live în secțiunile detaliate sau solicită un demo cu unul dintre consultanții noștri >

Mobilier & Decorațiuni Consumer Trends.Live monitorizează 47 de retaileri de mobilier și decorațiuni: Auchan, Baby Needs, Bobo Shop, Bonami, Brico Depot, Carrefour, Casa Rusu, Chic Ville, Cora, Dedeman, Delimano, Diego, Dinadrom, Dolce Dormire, Elvila, eMAG, English Home, Favi, H&M Home, Homelux, Hornbach, IKEA, Jumbo, JYSK, Kaufland, Laguna, LEMS, Leroy Merlin, Lidl, MAM Bricolaj, Meli Melo Deco, Mezoni, MiniSo, Mobexpert, Mobila Videnov, Moemax, Naturlich, Nobila Casa, Pepco, SomProduct, Staer, The Home, Top Shop, Vida XL, Vivre, XXXLutz, Zara Home.

Dacă brandul tău nu se află în listă, trimite-ne o solicitare pe contact@mkor.ro și vom analiza oportunitatea de a-l introduce în studiu.

Pentru o utilizare mai ușoară a dashboardului, am pregătit tutoriale scriptice și video, pe care le poți accesa direct din dashboard.

Dacă după parcurgerea tutorialelor mai ai întrebări, ne poți contacta oricând, de luni până vineri, între orele 09:00 – 18:00 și un consultant te va ajuta. Ne găsești aici >

Lunar. La începutul fiecărei luni, respondenții din Panelul MKOR sunt invitați să își împărtășească experiențele la cumpărături din ultima lună.

Răspunsurile lor se actualizează în timp real în dashboard.

În fiecare lună, vei primi un email automatizat în care vei fi notificat că datele din dashboard au fost actualizate.

Da, eșantionul pe care derulăm cercetarea este reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și regiune.

Ne asigurăm că primești date semnificative statistic, prin garantarea unui număr minim de respondenți lunar (N minim=400), consumatori din domeniul de interes (persoane care au achiziționat mobilier sau decorațiuni în ultima lună).

Validarea respondenților are loc printr-un proces parțial automatizat, parțial manual. Astfel, ne asigurăm că datele pe care le vizualizezi sunt valide și complete.

Pentru a-i lua în considerare răspunsul, un respondent trebuie să:

  • Fie o persoană adultă, cu vârsta de peste 18 ani împliniți
  • Fi cumpărat articole de îmbrăcăminte, încălțăminte sau accesorii în ultima lună (raportat la data completării studiului)
  • Completeze chestionarul până la final
  • Parcurgă chestionarul într-un interval de timp care indică citirea cu atenție a întrebărilor și răspunsurilor (eliminăm așa-zișii “speedsters”)
  • Completeze corect și sincer răspunsurile la întrebări (vom elimina răspunsurile “straight line” sau unde sunt vizibile tipare de completare)

Consumer Trends.Live elimină perioadele uriașe de colectare și analiză necesare unui studiu custom sau unui studiu omnibus. De aceea, în platforma .Live ai acces instant la date de la consumatori reali, actualizate lunar.

Comparativ cu alternativele, Consumer Trends.Live îți oferă acces instant la date și îți permite să analizezi comportamentele din piață într-o interfață intuitivă și dinamică, printr-un singur click. Totul la costuri mult mai accesibile.

Mai exact, cu Consumer Trends.Live beneficiezi de costuri de 20-35x mai mici în comparație cu studiile custom. Adică doar 3-5% din suma pe care ai plăti-o dacă ai derula tu acest studiu.

 

Studiu Custom
Studiu Omnibus
Consumer Trends.Live
Cost / respondent
≥3.5 €
1 € - 1.5 €
0.25 € - 1.25 €
Cost / întrebare
n/a
350€ - 500€
n/a
Eșantion
Reprezentativ național N=1067
Reprezentativ național N=1000
Reprezentativ național N=400
Populație țintă
Populația generală a țării
Populația generală a țării
Populația care a arătat un anumit comportament, în ultima lună
Livrabile
Baza de date raw Analize detaliate Raport de cercetare
Baza de date raw Analize detaliate
Dashboard live, dinamic și interactiv
Format livrabile
Static Excel, .pdf
Static Excel, .pdf
Dashboard live, dinamic și interactiv Link
Actualizare date
O singură dată
Periodic, în funcție de furnizor
Lunar
Acces
6-7 săptămâni
4-5 săptămâni
Instant

Facturarea se realizează automat, odată cu primirea comenzii tale. Inițial, vei primi o fatură proformă, iar după ce recepționăm plata, îți trimitem factura fiscală.

La împlinirea celor 12 luni de abonament, în cazul în care optezi pentru prelungirea abonamentului, procesul se reia.

Achiți factura proformă prin transfer bancar și ne trimiți pe email dovada plății. Validarea manuală a plății și a contului tău poate dura 2-3 zile lucrătoare.

Pentru că vrem ca abonarea la Consumer Trends.Live să fie cât mai facilă, lucrăm la implementarea sistemului de plată online, cu card bancar. Revenim cu un update pe email când este disponibilă această opțiune.

Abonamentul se reînnoiește automat, pe o perioadă similară cu cea anterioară (12 luni).

După reînnoirea abonamentului, păstrezi accesul la toate datele istorice la care ai avut acces și până atunci.

Dacă nu vrei să-ți reînnoiești abonamentul, ai posibilitatea să îl anulezi înainte de expirare și să explorezi datele cât timp linkul tău de acces mai e valid. După expirarea abonamentului, pierzi accesul la dashboard, așa că trebuie să te asiguri că îți salvezi informațiile de care vei mai avea nevoie.

Stai liniștit, însă. Cu 14 zile înainte de expirarea abonamentului, primești un email automat de notificare, în care vei putea opta pentru prelungirea sau anularea abonamentului.

Da, poți renunța la abonament, însă nu vei putea solicita returnarea banilor. Odată cu abonarea, primești acces la toate datele istorice (din Mai 2021), precum și la toate datele actualizate lunar, timp de un an (12 luni).

Te invităm să te convingi de beneficiile pe termen lung ale Consumer Trends.Live înainte de a accesa pachetul care se potrivește companiei tale într-un demo personalizat!

Unul dintre consultanții MKOR va programa o discuție demonstrativă, în care îți va prezenta un dashboard demo live (generat din date aleatoare).

Sigur că da. Beneficiezi de acces la fluxul complet de date disponibil de la începutul colectării (Mai 2021).