Există oare un domeniu cu o digitalizare atât de rapidă și care să creeze la fel de multe trenduri în lumea businessului precum marketingul online? Să fii în pas cu toate schimbările, oportunitățile și provocările reprezintă acum, mai mult ca niciodată, cheia pentru succesul oricărei companii care și-a propus să fie mai aproape de clienții săi.
Am pus cap la cap trendurile care vor influența marketingul în anul 2019. Am studiat ce spun cei mai de seamă specialiști din domeniu, ca să n-o faci tu. Rezultatele ți le oferim gratuit în White-Paperul care cuprinde peste 40 de exemple din care să te inspiri.
În 2019, se va sesiza clar o dezvoltare a marketingului în mod sustenabil, prin faptul că din ce în ce mai multe branduri își definesc scopuri cu impact pozitiv în societate.
Consumatorii vor susține, cumpăra și promova brandurile care se alătură valorilor pe care le prețuiesc. La rândul lor, consumatorii așteaptă în schimb experiențe relevante și personalizate, brandurile fiind capabile să folosească bazele de date mai eficient ca înainte.
Brandurile de top trebuie să profite de oportunități și să facă față provocărilor neașteptate, adoptând o atitudine proactivă și fiind pregătite pentru schimbare. Marketerii trebuie, de asemenea, să înțeleagă noile nevoi ale consumatorilor din ce în ce mai informați și să se folosească de noile tehnologii pentru a oferi valoare adăugată.
Acces integral: Descarcă gratuit "Trenduri în Marketingul Digital 2019" [White Paper] – primești acces instant la rezultatele studiului
Care sunt principalele trenduri de marketing în 2019?
Dezvoltându-se în baza tendințelor observate deja în 2018, anul 2019 va fi în continuare despre personalizare, despre utilizarea conținutului video și despre experiențele interactive. Sesizăm inclusiv cererea în creștere pentru branduri responsabile, implicate în cauze și acțiuni sociale, precum și pentru marketingul experiențial.
Aceste direcții nu sunt noi sau nemaiauzite în lumea marketingului online, o lume deja extrem de dinamică. Sunt uneori surprinzătoare, adesea disruptive, însă reprezintă o evoluție normală a tehnologiilor inovatoare care sunt acum la îndemâna oricărei persoane.
Să creeze o experiență de marketing mai integrată, fluidă, customizată pentru clienți ar trebui să fie unul dintre obiectivele principale ale oricărui manager de marketing în 2019. Consumatorii caută un nou mod de a interacționa cu brandurile, mai personalizat și incitant; primele businessuri care vor fi acolo pentru aceștia, înțelegându-le cu adevărat nevoile și acționând ca atare vor avea un avantaj important, indiferent de domeniul în care activează.
Companiile trebuie să înțeleagă și că brandul lor nu se rezumă la produse bune și prețuri competitive. Consumatorii, în special Milenialii și Generația Z, caută branduri cu o personalitate care să li se potrivească, branduri care să își dorească, la fel ca ei, să aducă un impact pozitiv în lume.
Acces integral: Descarcă gratuit "Trenduri în Marketingul Digital 2019" [White Paper] – primești acces instant la rezultatele studiului
Cercetare Temeinică pentru Rezultate de Top
Acest studiu a fost realizat de MKOR Consulting, printr-o documentare temeinică, folosind surse interne, cât și externe. Am dedicat timp și efort pentru a asigura cea mai înaltă calitate a informațiilor privind marketingul digital.
Bine documentat, raportul citează expertiza unor publicații și profesioniști cu renume în domeniu. De asemenea, conține și aportul nostru profesional, bazat pe experiență concretă, cu informații din conferințe recente și din propriile studii de piață pe care le realizăm constant.
Megatrenduri & Trenduri
Descarcă gratuit Digital Marketing Trends 2019 pentru a obține o perspectivă de ansamblu bazată pe o analiză structurată. Materialul, redactat în limba engleză, cuprinde cele mai importante megatrenduri și trenduri, însoțite de exemple relevante:
Megatrend: Marketing cu un scop (Empatie & Autenticitate)
- Activismul Generației Z
- CSR, Proactivitate & Valorile Brandului
- Feminismul ca element de Branding
Megatrend: Conținut Video
- Video-uri Interactive
- Live Video
- Instagram TV
Megatrend: Omnichannel și Interactivitate
- Micro-momente
- Chatbots
- Marketingul activat vocal
Megatrend: Personalizare
- Analiza predictivă
- AI & Big Data
- Confidențialitatea datelor
- IoT
Megatrend: Marketing Experiential
- Branded escape
- Branded podcast
- Branded stories/ Native Storytelling
- AR & VR
- Comunități în jurul Brandului
- Influenceri & Micro-Influenceri
Acces integral: Descarcă gratuit "Trenduri în Marketingul Digital 2019" [White Paper] – primești acces instant la rezultatele studiului
Rămâi în trend cu MKOR
Noi, MKOR Consulting, ne punem propriile sfaturi în aplicare și încercăm să fim mereu la curent cu cele mai recente inovații din marketing, tehnologie și business.
De aceea, pe lângă proiectele realizate pentru nevoile specifice ale clienților noștri, realizăm studii proprii și rapoarte de piață. Ne face plăcere să oferim datele obținute prin cercetare oricui dorește să le acceseze.
Ai curiozitatea să afli mai multe? Poți explora portofoliul nostru sau, dacă îți dorești să colaborăm, scrie-ne despre ideile tale.