Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
optiuni-de-vot-turul-2-2025-prezidentiale

Sondaj MKOR: România votează pentru viitorul său în Turul 2 la Alegerile Prezidențiale 2025


MKOR publică cel mai amplu studiu electoral independent înainte de Turul 2 (N = 3357, 8-14 mai). Datele arată 34% vs 32% la intențiile declarate, dar redistribuirea indecișilor inversează scorul. Află ce segmente pot răsturna rezultatul, ce instituții au pierdut încrederea publică și de ce absenteismul este al treilea „candidat”. Descarcă raportul complet!


0 Comentarii27 Minute

studiu-mkor-companii-constructii-uniprest

Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România


MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025. Citește tendințele cheie din construcții și instalații!


0 Comentarii10 Minute

rezultate-sondaj-alegeri-prezidentiale-mai

Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2


Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul votanților și de ce rezultatul alegerilor este mai incert ca niciodată.


0 Comentarii19 Minute

sondaj-alegeri-prezintentiale-aprilie-2025

Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025


Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul votanților și ce tendințe definesc climatul electoral din România.


0 Comentarii20 Minute

neurodiversitate-studiu

Diversitatea invizibilă – Studiu Autism Voice & MKOR despre neurodivergență pe piața muncii


Neurodiversitatea rămâne invizibilă pe piața muncii din România. Studiul Autism Voice & MKOR dezvăluie provocările și soluțiile pentru o integrare reală.


0 Comentarii18 Minute

cover Consumator Etic Romania 2025-MKOR

Studiu MKOR: Consumatorul etic 2025. Doar 4 din 10 dintre români sunt consumatori etici. Ce îi oprește pe ceilalți?


Sustenabilitatea influențează tot mai mult alegerile de consum ale românilor. Află din studiul „Consumatorul Etic în România 2025” cine sunt acești consumatori, ce preferințe au și cum pot brandurile să îi atragă.


0 Comentarii16 Minute

Featured Studiu MKOR Alegeri prezidentiale Romania 2024

Studiu MKOR: Europa versus Izolaționism în România. Cum pierd teren valorile democratice în fața discursului extremist


Descoperă cum valorile democratice pierd teren în fața discursurilor extremiste în România. Studiul MKOR 2024 evidențiază pesimismul în creștere, neîncrederea în instituții și preferințele electorale ale românilor.


0 Comentarii27 Minute

black-friday-2024-featured

Studiu MKOR: Trenduri Black Friday 2024 vs 2023


În 2024, aproximativ 5,5 milioane de români plănuiesc să participe la Black Friday, conform studiului MKOR „Comportamente și Tendințe de Black Friday în România 2024”. Românii sunt tot mai organizați și își stabilesc bugetele și așteptările cu o lună înainte de eveniment, arătând o preferință pentru reduceri autentice și oferte reale.


0 Comentarii16 Minute

studiu-mkor-most-wanted-employers2

Studiul Most Wanted Employers 2024: Care Sunt cei mai Doriți Angajatori din România?


Află din studiul MKOR „Most Wanted Employers 2024” care sunt cei mai doriți angajatori din România și ce factori îi motivează pe candidați să aleagă anumite companii din industrii diverse precum IT, retail și automotive.


0 Comentarii12 Minute

Trendurile de Consum în 2025 – Achiziționează Raportul


Află cum să îți ajustezi strategia de business cu ajutorul raportului MKOR 2024 despre tendințele de consum etic în România. Obține un eșantion gratuit și descoperă profilul consumatorului etic, comportamente sustenabile și oportunități de piață.


0 Comentarii1 Minute