Studii, Cercetări și Ghiduri marca MKOR

Te invităm să deschizi și să downloadezi gratuit studiile pe care le-am realizat în regim propriu. Ne mândrim cu munca pe care o facem și punem suflet în fiecare proiect. Pagina curentă prezintă cele mai recente proiecte de cercetare și ghiduri de marketing realizate de către agenția noastră. Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu ultimele proiecte pe care le realizăm. Oferim servicii de calitate și primim laude de la clienți.

Răsfoiește studiile
pacientul-roman-la-stomatolog-cercetare

Studiu MKOR: Doar 1 din 10 români face prevenție activă, restul ajung la dentist de frică sau de durere


De ce fug românii de dentist? Noul nostru studiu arată că, dincolo de costuri, decizia este dictată de un cerc vicios al fricii și amânării. Am descoperit că nu există un singur pacient, ci patru tipologii distincte. Descoperă cine sunt, de fapt, pacienții din România și ce îi motivează sau îi blochează să acționeze.


0 Comentarii21 Minute

studiul-back-to-school-2025

Studiu MKOR: Dincolo de bugetul de 450 RON, adevărata teamă a părinților este bullying-ul


Înainte de grija caietelor sau a bugetului de 450 RON, o nouă preocupare domină agenda părinților: bullying-ul. Noul studiu MKOR dezvăluie o schimbare seismică în priorități, arătând că siguranța emoțională a devenit mai presantă decât presiunea financiară.


0 Comentarii25 Minute

radiografia-fiscala-a-romaniei-2025

Studiu MKOR: 3 din 4 români nu cred că statul le cheltuie banii corect – radiografia fiscală a României, iunie 2025


Studiu MKOR, iunie 2025: 3 din 4 români nu cred că statul va cheltui corect banii din taxe și cer tăierea privilegiilor înainte de orice majorare. Vezi insight-urile cheie, ecoul din presă și cum te putem ajuta cu research.


0 Comentarii26 Minute

Studiu-MKOR-Employee-Sentiment-2025-ft

Studiu MKOR Employee Sentiment 2025: 7 din 10 angajați din România ar schimba jobul pentru un salariu mai mare


Studiul MKOR „Employee Sentiment 2025” arată o piață a muncii tensionată: doar 4 din 10 angajați au primit măriri, volumul de muncă a crescut, iar 7 din 10 ar schimba jobul pentru un salariu mai mare. Descarcă raportul.


0 Comentarii10 Minute

romania-diviziune-sociala

Studiu MKOR: Cele Două Românii – De la Urne la Viața de Zi cu Zi, o Societate Profund Divizată


Alegerile din mai 2025 au scos la iveală o Românie profund divizată. Studiul MKOR analizează profilul și motivațiile celor "două Românii" care s-au confruntat la urne, explorând falia socială și criza de încredere.


1 Comentariu32 Minute

optiuni-de-vot-turul-2-2025-prezidentiale

Sondaj MKOR: România votează pentru viitorul său în Turul 2 la Alegerile Prezidențiale 2025


MKOR publică cel mai amplu studiu electoral independent înainte de Turul 2 (N = 3357, 8-14 mai). Datele arată 34% vs 32% la intențiile declarate, dar redistribuirea indecișilor inversează scorul. Află ce segmente pot răsturna rezultatul, ce instituții au pierdut încrederea publică și de ce absenteismul este al treilea „candidat”. Descarcă raportul complet!


0 Comentarii27 Minute

studiu-mkor-companii-constructii-uniprest

Studiu MKOR: Doar 1 din 4 companii este optimistă – cum se vede anul 2025 pentru companiile din Construcții și Instalații din România


MKOR a analizat ce așteptări au companiile din construcții și instalații pentru 2025: investiții, tehnologii emergente și adaptare la noi cerințe. Împreună cu Uniprest Instal am aflat că doar 24% dintre companii sunt optimiste pentru 2025. Citește tendințele cheie din construcții și instalații!


0 Comentarii10 Minute

rezultate-sondaj-alegeri-prezidentiale-mai

Sondaj MKOR: 1 din 5 români nu știe cu cine votează în turul 1, iar 50% sunt indeciși în turul 2


Studiul MKOR aprilie 2025 arată o creștere alarmantă a indeciziei electorale. George Simion rămâne lider în turul 1, dar scorurile din turul 2 sunt extrem de strânse, iar participarea este în scădere. Află cum s-a schimbat profilul votanților și de ce rezultatul alegerilor este mai incert ca niciodată.


0 Comentarii19 Minute

sondaj-alegeri-prezintentiale-aprilie-2025

Studiu MKOR: România Electorală, prinsă între Vot, Absenteism și Polarizare la 1 Aprilie 2025


Studiul MKOR despre alegerile prezidențiale 2025 arată un electorat fragmentat și polarizat. George Simion conduce în turul 1, dar pierde în turul 2, iar absenteismul și indecizia pot schimba rezultatul final. Află cum arată profilul votanților și ce tendințe definesc climatul electoral din România.


0 Comentarii20 Minute

neurodiversitate-studiu

Diversitatea invizibilă – Studiu Autism Voice & MKOR despre neurodivergență pe piața muncii


Neurodiversitatea rămâne invizibilă pe piața muncii din România. Studiul Autism Voice & MKOR dezvăluie provocările și soluțiile pentru o integrare reală.


0 Comentarii18 Minute