Contextul tău
Vrei să optimizezi conversiile magazinului tău online, în timp ce afli informații cheie de la vizitatori și de la clienți care te vor ajuta la strategia de business.
Abordarea noastră
Dezvoltăm un instrument 100% automatizat și personalizat de conversie a vizitatorilor în leaduri, și a leadurilor în clienți.
Livrăm rezultate
Creștem conversiile de pe site, din campaniile de direct marketing și remarketing. Tu poți urmări totul în timp real, într-un dashboard personalizat.
Ce sunt Microsurveys?
Pentru a veni în ajutorul celor care dețin sau gestionează un business online, am dezvoltat Microsurveys: o unealtă optimizată pentru conversii, creștere și insighturi.
Acest lucru se traduce în marketing personalizat, adaptat nevoilor individuale ale vizitatorilor (nu numai ale cumpărătorilor!). În final, vei beneficia de o scădere a costurilor de marketing pentru conversii, și implicit, de o creștere a întregului business.
Astfel, datele colectate de la cei care îți “calcă” pragul virtual sunt transformate în informații importante care pot crește valoarea oricărui business online, dar mai ales a unuia de tip ecommerce.
Microsurveys reprezintă primul serviciu de marketing din România care urmărește dubla optimizare simultană, interdependentă: îmbunătățirea experienței consumatorului pe website, care conduce la creșterea businessului online.
Un microsurvey este un mini chestionar online, construit din maxim 10 întrebări, ce facilitează colectarea unor informații direct de la vizitatorii site-ului tău, fie că devin clienți sau nu.
Contextul tău
Vrei să pui în aplicare strategii de business și marketing, dar îți lipsesc datele concrete pe care să-ți bazezi deciziile. Vrei să cunoști în profunzime cine sunt vizitatorii și potențialii clienți ai website-ului tău. Îți dorești conversii și un Customer Lifetime Value mai mari. Crezi că marketingul trebuie să fie responsabil și personalizat (mai ușor de zis, decât de făcut).
Microsurveys reprezintă răspunsul nostru pentru provocările de mai sus. În plus, serviciul dezvoltat de noi poate conduce un business online către cea mai bună versiune a sa, iar cifra de afaceri va crește odată cu businessul.
Derularea unui studiu de tip Microsurvey te poate ajuta să afli răspunsuri din piață pentru următoarele întrebări:
- Din ce surse ajung vizitatorii pe site? Din ce keyworduri?
- Cum pot crește conversiile din site?
- Cum pot converti mai mulți vizitatori în leaduri?
- Cum pot crește numărul abonaților la newsletter (leaduri)?
- Cum pot crea o listă de leaduri segmentată pe interese?
- Cum conving leadurile care nu au comandat niciodată să îmi devină clienți?
- Ce-și doresc cei 95%+ din oamenii care intră pe site, dar nu cumpără?
- Cum pot targeta cu campanii personalizate vizitatorii care nu convertesc, despre care până acum nu știam nimic?
- Cum pot scădea costurile de marketing?
- Cum pot face campanii de marketing mai relevante?
Cum funcționează?
Vizitatorii site-ului (sau ai magazinului, dacă ai un site de ecommerce) sunt invitați să participe la un micro sondaj, unde răspund la câteva întrebări.
Invitația se afișează în funcție de anumite reguli, de exemplu după un anumit timp petrecut pe site, când vizitează a x-a pagină de la intrarea pe site, sau când un vizitator face o anumită acțiune pe site.
În schimbul participării sale, respondentul primește pe email un voucher (sau alte beneficii stabilite de comun acord cu tine). Nu-ți face griji, voucherele oferite nu sunt în fapt un cost, pentru că ele vor fi folosite pentru plasarea comenzilor, ceea ce îți va aduce venituri suplimentare și clienți noi.
De aici, lucrurile devin frumoase – atât pentru tine, cât și pentru vizitatorii site-ului.
Respondentul primește un email personalizat cu voucherul promis, și cu invitația de a-l folosi de îndată pentru produsele căutate (de exemplu, dacă a bifat în chestionar că dorește să cumpere o brățară pentru parteneră, în email îi vom spune exact acest lucru, direcționându-l către secțiunea din site dedicată brățărilor).
În același timp, adresa lui de email este integrată automatizat în serviciul de ESP pe care îl folosești pentru campaniile de marketing (de exemplu, MailChimp). Aici, profilului său i se atașează taguri, în funcție de răspunsurile oferite la microsurvey, coroborate cu toate informațiile deja disponibile despre el (număr de comenzi, valoare, etc.).
Totodată, utilizatorul este adăugat în listele de remarketing pe Google / Facebook în funcție de datele oferite în microsurvey, coroborate cu informații despre lead (de exemplu, dacă este client, vom avea informații despre numărul de comenzi, ultima comandă plasată, sau interesele sale).
Gândește-te la ce posibilități ai, de acum încolo, de a converti vizitatorii în clienți! Vei putea face campanii dedicate numai celor care au căutat un anumit produs, cu un anumit buget, care încă nu sunt clienți. Posibilitățile de a face marketing 100% personalizat (și responsabil) sunt nelimitate, iar ROAS (Return on Ad Spend) este pe măsură!
Agenția ta de marketing îți va mulțumi! 🙂
Mai mult, din punct de vedere strategic, ai informații cruciale privind trendurile pieței tale, direct de la clienții de nișă: ce caută, unde caută, și mai ales, găsesc aceste lucruri la tine pe site? Răspunsurile lor te pot ajuta la structurarea și dimensionarea stocurilor, să înțelegi sezonalitatea și să-ți faci forecast-uri de vânzări. Sună bine, pornind doar de la câteva întrebări adresate vizitatorilor, nu? Experții în studii de piață MKOR pot face aceste analize.
Iar toate acestea se reflectă în timp real, într-un dashboard personalizat, pe care îl poți urmări la un singur click distanță, de pe desktop sau mobil.
Important: Procesul este 100% GDPR compliant, ne ocupăm și de acest lucru.
Abordarea noastră
Înainte de a implementa un Microsurvey pe website-ul tău, identificăm împreună nevoile și obiectivele afacerii tale. Astfel, stabilim ce date vom urmări pentru a le transforma în informații relevante nevoilor tale.
Accesul la informațiile și datele colectate de noi se face prin intermediul unui dashboard personalizat, procesele atașate Microsurveys fiind aproape complet automatizate, echipa MKOR intervenind doar în procesul de monitorizare, optimizări, update-uri la întrebări și analiza datelor. Desigur, îți suntem alături cu consultanță, live (videocall, telefon, mail) și prin platforma de Q&A dedicată special acestui serviciu.
Rezultate și Beneficii
Microsurveys reprezintă mai mult decât un serviciu, fiind un instrument complet și complex, automatizat, pe care ți-l oferim pentru a-ți optimiza businessul și pentru a stabili strategia de marketing potrivite nevoilor tale.
Iată doar câteva dintre rezultatele concrete pe care le vei obține în urma implementării unui Microsurvey pe website-ul tău:
- Creșterea conversiilor. Datele colectate oferă acces către cea mai bună metodă de abordare a clienților existenți și a celor potențiali.
- Creșterea numărului de abonați la newsletter. Transformăm vizitatorii în leaduri și îi convertim în abonați la newsletter.
- Marketing Personalizat și Relevant. Segmentăm leadurile în funcție de interesele lor, pentru ca tu să poți crea campanii de marketing relevante.
- Înțelegerea comportamentelor. Insighturile despre nevoile și dorințele vizitatorilor din site, coroborate cu datele din Analytics, îți oferă o înțelegere superioară despre modelele comportamentale pe site-ul tău.
- Trendurile pieței în care activezi. Informațiile obținute din microsurvey ilustrează tendințe care evoluează în piață și pe care le afli “la prima mână”.
- Forecast de vânzări. Insighturile în timp real facilitează dimensionarea și structura stocurilor, în timp ce obții o imagine clară asupra sezonalității.
- Customer Lifetime Value. Informațiile pe care le obții te ajută să fidelizezi clienții, comunicând despre ceea ce știi că îi interesează.
- Customer Confidence Index. Interpretăm comportamentul utilizatorilor de website pentru ca tu să știi înaintea lor când și ce își doresc.
- GDPR Compliance. Datele personale ale clienților și vizitatorilor website-ului tău sunt în siguranță cu noi.
Dashboard cu Rezultate Live – MKOR Business Intelligence
Pentru că înțelegem rolul informațiilor și a datelor de actualitate, și pentru că știm că cel mai mic detaliu poate face diferența în strategia de optimizare a unui business, dar și a unei strategii de marketing care să dea roade pe termen lung, am dezvoltat MKOR Business Intelligence: un dashboard personalizat pentru fiecare client în parte, în care poți vizualiza în timp real statisticile, ratele de conversie la fiecare pas, precum și informațiile colectate prin intermediul serviciului Microsurvey.
Alături de noi, ai posibilitatea de a obține informații în timp real despre cine sunt consumatorii, ce cred, ce nevoi au și ce își doresc aceștia. În plus, pentru prima oară în România, poți cunoaște îndeaproape și vizitatorii website-ului tău, pentru a-i converti mai apoi în clienți fideli – totul live!
Dacă te-am făcut curios și vrei să vezi cum funcționează, înscrie-te pentru un demo gratuit alături de dezvoltatorul soluției, Alex Cimpoca. Vei putea vedea ce date poți obține, cum arată un dashboard și ce poți face mai departe, cu această bază de know-how neprețuit.
Ce poți face mai departe
Îți recomandăm să continui să explorezi și alte moduri prin care poți crește prin cercetare:
Din experiența noastră, la scurt timp își face simțită prezența nevoia unei strategii de marketing actualizate, care să transmită și mai bine mesajul brandului și care să comunice audienței valorile de brand.
Dacă vrei să cunoști informații despre competitorii tăi pentru a construi o strategie de business mai puternică, poți apela la un studiu de analiză a concurenței.

Lucrăm pentru Optimizarea Conversiilor ca și cum am lucra pentru noi.
Atunci când ai date concrete despre ce vor vizitatorii, îți poți crește businessul online prin marketing personalizat și responsabil, nu mai trebuie să irosești banii pe publicitate ca să vezi ce merge și ce nu.
Transparență Asigurată
Echipă Dedicată
Rezultate Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
98%
Din clienții noștri sunt satisfăcuți și ne recomandă
35+
Ani de experiență în domeniul de research
45
Numărul de clienți cu care am lucrat pe servicii de concept testing
Proiecte de Cercetare a Pieței la care am lucrat
În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.
Indecis? Vezi proiectele realizate anterior!
În urma derulării unui astfel de proiect de marketing, vei avea un instrument pe care te poți baza pentru definirea celei mai bune strategii pentru businessul tău. În plus, vei obține informații direct de la sursă, precum și instrumentele de automatizare, privind cea mai bună metodă de abordare a consumatorilor și cum poți face marketing astfel încât magazinul tău să aibă succes.
Clienții MKOR sunt încântați
Ne face o deosebită plăcere să recomandăm MKOR, pe care o considerăm ca fiind unul dintre cei mai profesioniști jucători în domeniu. Materialele livrate au respectat cerințele și exigențele noastre, iar concluziile și recomandările au fost valoaroase și utile. Pe parcursul desfășurării contractului am remarcat conștiinciozitatea și seriozitatea echipei. Materialele livrate au fost de calitate iar comunicarea clară și concisă. Am admirat și calitatea de lider a Corinei Cimpoca, managerul firmei.Dr. Claudiu Filip, Director Proiect INCDTIM Cluj-Napoca
Ne place profesionalismul cu care reușiți să obtineți informații-cheie de la clienții noștri [pentru studiile de caz] și să le transpuneți ulterior în materiale utile. Felicitări și mult succes în continuare!Oana Moldovan, Marketing Manager Beck et al. Services
Am colaborat cu echipa MKOR într-un proiect care a constat în studierea percepției și a gradului de satisfacție al clienților noștri. A fost un proiect minunat, la care ne-a plăcut să lucrăm și din care am învățat multe lucruri noi de la colaboratorii noștri. Îi recomandăm tuturor celor interesați să își dezvolte afacerea prin îmbunătățirea satisfacției clienților.Ramona Cuc, Director General Lunchbox
Colaborarea cu MKOR pentru studiul cantitativ pe care ne-am dorit să îl realizăm a fost una strânsă și constructivă. Am lucrat îndeaproape pentru a ne respecta obiectivele și am reușit să obținem cele mai bune rezultate. Recomandăm cu drag serviciile pe care le oferă MKOR și vom continua să lucrăm împreună pentru cercetările viitoare.Ivona Băbărelu, Marketing Manager Clever Taxi
Vă mulţumesc pentru seriozitatea şi promptitudinea cu care aţi răspuns solicitării noastre. Lucrarea dvs. este foarte utilă pentru intrarea pe piaţă a întreprinderii, iar prin rezultatele pe care le-aţi livrat, am înţeles nevoile reale ale clienţilor şi ne putem adapta planul de marketing. Faină lucrare şi, cel puţin pentru mine, pasionantă. Felicitări! Recomandările şi concluziile studiului FOARTE UTILE.Mihail Apostolescu, President of Apicola Valea Prahovei Association, câștigător Țara lui Andrei
Am avut plăcerea să lucrăm cu Corina și echipa sa, iar colaborarea noastră legat de cercetarea de piață pe care am efectuat-o a fost una foarte reușită. Apreciem profesionalismul și seriozitatea de care a dat dovadă. Recomandăm MKOR cu căldură tuturor celor care au nevoie de servicii de calitate.Alin Prunean, Președinte Sănătate Dulce, câștigător Țara lui Andrei
Am început colaborarea cu MKOR în 2016 și continuăm să dezvoltăm împreună noi proiecte. În ultimii ani, am derulat împreună unele dintre cele mai complexe studii legate de satisfacția beneficiarilor și clienților noștri. Suntem încântați că am ales să colaborăm cu MKOR, care ne-au susținut de la faza de proiectare a cercetării până la interpretarea și livrarea rapoartelor finale în timp record. Apreciez deschiderea și disponibilitatea de care au dat dovadă consultanții MKOR pentru întelegerea cerințelor de business și livrarea proiectelor în timp util, la calitatea așteptată.Andreea Gheorghiu, Head of Marketing Edenred România
Îmi exprim aprecierea față de colaborarea cu compania MKOR. Echipa MKOR, prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întodeauna suportul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru solicitările noastre punctuale legate de serviciile de cercetare de piață. Recomand MKOR ca fiind un colaborator profesionist și de încredere și apreciez serviciile sale de calitate și flexibilitatea serviciilor oferite care o diferențiază într-un mod favorabil de competitorii săi.Dragoș Pîslaru, Manager de Proiect GEA Strategy&Consulting (Civitta România)
Echipa MKOR este profesionistă și dedicată fiecărui proiect, indiferent de dimensiunea acestuia. Pe tot parcursul proiectului de research am colaborat foarte bine cu Corina și a ei echipă. Chiar și atunci când lucrurile au fost ușor dificile, recomandările au venit proactiv și targetul a fost depășit. Mulțumesc și recomand!Simona Mincu, Marketing Manager Intrum România
Am realizat deja două proiecte de succes cu MKOR: primul, unde ne-au ajutat să evaluăm potențialul de piață al forței de muncă în cinci orașe diferite ale României, cu scopul de a deschide un contact center local. Ca urmare, am deschis două centre de contact, unul în București și unul în Cluj-Napoca. Al doilea proiect a constat într-o evaluare complexă a pieței (macroeconomie, infrastructură, materii prime și resurse umane) cu scopul lansării unei noi fabrici de mobilă în România. Vă recomandăm echipa MKOR pentru orice proiect în domeniul cercetării de piață, sunt cu adevărat profesioniști.Corina Nicolau, Manager VidaXL România
Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂
Abonează-te la newsletter
Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii