Contextul tău

Vrei să optimizezi conversiile magazinului tău online, în timp ce afli informații cheie de la vizitatori și de la clienți care te vor ajuta la strategia de business.

Abordarea noastră

Dezvoltăm un instrument 100% automatizat și personalizat de conversie a vizitatorilor în leaduri, și a leadurilor în clienți.

Livrăm rezultate

Creștem conversiile de pe site, din campaniile de direct marketing și remarketing. Tu poți urmări totul în timp real, într-un dashboard personalizat.

te putem ajuta?

Ce sunt Microsurveys?

Pentru a veni în ajutorul celor care dețin sau gestionează un business online, am dezvoltat Microsurveys: o unealtă optimizată pentru conversii, creștere și insighturi.

Acest lucru se traduce în marketing personalizat, adaptat nevoilor individuale ale vizitatorilor (nu numai ale cumpărătorilor!). În final, vei beneficia de o scădere a costurilor de marketing pentru conversii, și implicit, de o creștere a întregului business.

Astfel, datele colectate de la cei care îți “calcă” pragul virtual sunt transformate în informații importante care pot crește valoarea oricărui business online, dar mai ales a unuia de tip ecommerce.

Microsurveys reprezintă primul serviciu de marketing din România care urmărește dubla optimizare simultană, interdependentă: îmbunătățirea experienței consumatorului pe website, care conduce la creșterea businessului online.

Un microsurvey este un mini chestionar online, construit din maxim 10 întrebări, ce facilitează colectarea unor informații direct de la vizitatorii site-ului tău, fie că devin clienți sau nu.

Contextul tău

Vrei să pui în aplicare strategii de business și marketing, dar îți lipsesc datele concrete pe care să-ți bazezi deciziile. Vrei să cunoști în profunzime cine sunt vizitatorii și potențialii clienți ai website-ului tău. Îți dorești conversii și un Customer Lifetime Value mai mari. Crezi că marketingul trebuie să fie responsabil și personalizat (mai ușor de zis, decât de făcut).

Microsurveys reprezintă răspunsul nostru pentru provocările de mai sus. În plus, serviciul dezvoltat de noi poate conduce un business online către cea mai bună versiune a sa, iar cifra de afaceri va crește odată cu businessul.

Derularea unui studiu de tip Microsurvey te poate ajuta să afli răspunsuri din piață pentru următoarele întrebări:

  • Din ce surse ajung vizitatorii pe site? Din ce keyworduri?
  • Cum pot crește conversiile din site?
  • Cum pot converti mai mulți vizitatori în leaduri?
  • Cum pot crește numărul abonaților la newsletter (leaduri)?
  • Cum pot crea o listă de leaduri segmentată pe interese?
  • Cum conving leadurile care nu au comandat niciodată să îmi devină clienți?
  • Ce-și doresc cei 95%+ din oamenii care intră pe site, dar nu cumpără?
  • Cum pot targeta cu campanii personalizate vizitatorii care nu convertesc, despre care până acum nu știam nimic?
  • Cum pot scădea costurile de marketing?
  • Cum pot face campanii de marketing mai relevante?
solicită un demo gratuit

Cum funcționează?

Vizitatorii site-ului (sau ai magazinului, dacă ai un site de ecommerce) sunt invitați să participe la un micro sondaj, unde răspund la câteva întrebări.

Invitația se afișează în funcție de anumite reguli, de exemplu după un anumit timp petrecut pe site, când vizitează a x-a pagină de la intrarea pe site, sau când un vizitator face o anumită acțiune pe site.

În schimbul participării sale, respondentul primește pe email un voucher (sau alte beneficii stabilite de comun acord cu tine). Nu-ți face griji, voucherele oferite nu sunt în fapt un cost, pentru că ele vor fi folosite pentru plasarea comenzilor, ceea ce îți va aduce venituri suplimentare și clienți noi.

De aici, lucrurile devin frumoase – atât pentru tine, cât și pentru vizitatorii site-ului.

Respondentul primește un email personalizat cu voucherul promis, și cu invitația de a-l folosi de îndată pentru produsele căutate (de exemplu, dacă a bifat în chestionar că dorește să cumpere o brățară pentru parteneră, în email îi vom spune exact acest lucru, direcționându-l către secțiunea din site dedicată brățărilor).

În același timp, adresa lui de email este integrată automatizat în serviciul de ESP pe care îl folosești pentru campaniile de marketing (de exemplu, MailChimp). Aici, profilului său i se atașează taguri, în funcție de răspunsurile oferite la microsurvey, coroborate cu toate informațiile deja disponibile despre el (număr de comenzi, valoare, etc.).

Totodată, utilizatorul este adăugat în listele de remarketing pe Google / Facebook în funcție de datele oferite în microsurvey, coroborate cu informații despre lead (de exemplu, dacă este client, vom avea informații despre numărul de comenzi, ultima comandă plasată, sau interesele sale).

Gândește-te la ce posibilități ai, de acum încolo, de a converti vizitatorii în clienți! Vei putea face campanii dedicate numai celor care au căutat un anumit produs, cu un anumit buget, care încă nu sunt clienți. Posibilitățile de a face marketing 100% personalizat (și responsabil) sunt nelimitate, iar ROAS (Return on Ad Spend) este pe măsură!

Agenția ta de marketing îți va mulțumi! 🙂

Mai mult, din punct de vedere strategic, ai informații cruciale privind trendurile pieței tale, direct de la clienții de nișă: ce caută, unde caută, și mai ales, găsesc aceste lucruri la tine pe site? Răspunsurile lor te pot ajuta la structurarea și dimensionarea stocurilor, să înțelegi sezonalitatea și să-ți faci forecast-uri de vânzări. Sună bine, pornind doar de la câteva întrebări adresate vizitatorilor, nu? Experții în studii de piață MKOR pot face aceste analize.

Iar toate acestea se reflectă în timp real, într-un dashboard personalizat, pe care îl poți urmări la un singur click distanță, de pe desktop sau mobil.

Important: Procesul este 100% GDPR compliant, ne ocupăm și de acest lucru.

Abordarea noastră

Înainte de a implementa un Microsurvey pe website-ul tău, identificăm împreună nevoile și obiectivele afacerii tale. Astfel, stabilim ce date vom urmări pentru a le transforma în informații relevante nevoilor tale.

Accesul la informațiile și datele colectate de noi se face prin intermediul unui dashboard personalizat, procesele atașate Microsurveys fiind aproape complet automatizate, echipa MKOR intervenind doar în procesul de monitorizare, optimizări, update-uri la întrebări și analiza datelor. Desigur, îți suntem alături cu consultanță, live (videocall, telefon, mail) și prin platforma de Q&A dedicată special acestui serviciu.

Rezultate și Beneficii

Microsurveys reprezintă mai mult decât un serviciu, fiind un instrument complet și complex, automatizat, pe care ți-l oferim pentru a-ți optimiza businessul și pentru a stabili strategia de marketing potrivite nevoilor tale.

Iată doar câteva dintre rezultatele concrete pe care le vei obține în urma implementării unui Microsurvey pe website-ul tău:

  • Creșterea conversiilor. Datele colectate oferă acces către cea mai bună metodă de abordare a clienților existenți și a celor potențiali.
  • Creșterea numărului de abonați la newsletter. Transformăm vizitatorii în leaduri și îi convertim în abonați la newsletter.
  • Marketing Personalizat și Relevant. Segmentăm leadurile în funcție de interesele lor, pentru ca tu să poți crea campanii de marketing relevante.
  • Înțelegerea comportamentelor. Insighturile despre nevoile și dorințele vizitatorilor din site, coroborate cu datele din Analytics, îți oferă o înțelegere superioară despre modelele comportamentale pe site-ul tău.
  • Trendurile pieței în care activezi. Informațiile obținute din microsurvey ilustrează tendințe care evoluează în piață și pe care le afli “la prima mână”.
  • Forecast de vânzări. Insighturile în timp real facilitează dimensionarea și structura stocurilor, în timp ce obții o imagine clară asupra sezonalității.
  • Customer Lifetime Value. Informațiile pe care le obții te ajută să fidelizezi clienții, comunicând despre ceea ce știi că îi interesează.
  • Customer Confidence Index. Interpretăm comportamentul utilizatorilor de website pentru ca tu să știi înaintea lor când și ce își doresc.
  • GDPR Compliance. Datele personale ale clienților și vizitatorilor website-ului tău sunt în siguranță cu noi.
solicită un demo gratuit

Dashboard cu Rezultate Live – MKOR Business Intelligence

Pentru că înțelegem rolul informațiilor și a datelor de actualitate, și pentru că știm că cel mai mic detaliu poate face diferența în strategia de optimizare a unui business, dar și a unei strategii de marketing care să dea roade pe termen lung, am dezvoltat MKOR Business Intelligence: un dashboard personalizat pentru fiecare client în parte, în care poți vizualiza în timp real statisticile, ratele de conversie la fiecare pas, precum și informațiile colectate prin intermediul serviciului Microsurvey.

Alături de noi, ai posibilitatea de a obține informații în timp real despre cine sunt consumatorii, ce cred, ce nevoi au și ce își doresc aceștia. În plus, pentru prima oară în România, poți cunoaște îndeaproape și vizitatorii website-ului tău, pentru a-i converti mai apoi în clienți fideli – totul live!

Dacă te-am făcut curios și vrei să vezi cum funcționează, înscrie-te pentru un demo gratuit alături de dezvoltatorul soluției, Alex Cimpoca. Vei putea vedea ce date poți obține, cum arată un dashboard și ce poți face mai departe, cu această bază de know-how neprețuit.

Ce poți face mai departe

Îți recomandăm să continui să explorezi și alte moduri prin care poți crește prin cercetare:

Din experiența noastră, la scurt timp își face simțită prezența nevoia unei strategii de marketing actualizate, care să transmită și mai bine mesajul brandului și care să comunice audienței valorile de brand.

Dacă vrei să cunoști informații despre competitorii tăi pentru a construi o strategie de business mai puternică, poți apela la un studiu de analiză a concurenței.

dashboard-rata-conversii

Lucrăm pentru Optimizarea Conversiilor ca și cum am lucra pentru noi.

Atunci când ai date concrete despre ce vor vizitatorii, îți poți crește businessul online prin marketing personalizat și responsabil, nu mai trebuie să irosești banii pe publicitate ca să vezi ce merge și ce nu.

Transparență Asigurată
Echipă Dedicată
Rezultate Asumate
Analize Detaliate
Recomandări Strategice
Siguranța Datelor
solicită o ofertă

98%

Din clienții noștri sunt satisfăcuți și ne recomandă

35+

Ani de experiență în domeniul de research

45

Numărul de clienți cu care am lucrat pe servicii de concept testing

Proiecte de Cercetare a Pieței la care am lucrat

În cadrul portofoliului de clienți vei gasi mici descrieri ale ultimelor studii pentru afacerile cu care am lucrat de-a lungul timpului.

Indecis? Vezi proiectele realizate anterior!

În urma derulării unui astfel de proiect de marketing, vei avea un instrument pe care te poți baza pentru definirea celei mai bune strategii pentru businessul tău. În plus, vei obține informații direct de la sursă, precum și instrumentele de automatizare, privind cea mai bună metodă de abordare a consumatorilor și cum poți face marketing astfel încât magazinul tău să aibă succes.

vreau o ofertă
Clienții MKOR sunt încântați

Livrăm calitate și insight, întotdeauna la timp. Pentru mai multe dovezi, dă un click pe recomandări, portofoliu de marketing sau studiile noastre de piață. O să îți placă 🙂

Abonează-te la newsletter

Primești săptămânal articole bine documentate despre tot ceea ce e nou în piață, inclusiv informații exclusive din studiile noastre proprii