Volvo a realizat împreună cu MKOR un studiu de piață pentru a înțelege mai bine perspectiva consumatorului.

Această cercetare vizează aspecte legate de utilizarea și achiziția de mașini electrice, impactul programelor de subvenționare asupra deciziei de achiziție, nivelul de satisfacție al posesorilor de mașini electrice, precum și o înțelegere în profunzime a comportamentelor consumatorilor.

Datele obținute prin acest studiu îi permit companiei Volvo să înțeleagă mai bine comportamentul de cumpărare, de închiriere, de utilizare și să identifice care este profilul utilizatorului de mașini electrice din România.

Analiza comportamentului consumatorilor de pe piața de mașini electrice din România

Datele obținute în urma studiului de comportamente și atitudini au relevat contextul în care utilizatorii de mașini electrice din România iau decizia de cumpărare a unui autoturism, precum și aspecte cu privire la modul de deținere (leasing, proprietate personală sau închiriere).

Astfel, clientul nostru a obținut insight-uri relevante despre consumatorii brandului propriu, poziționarea sa în piață, obiceiurile consum cu privire la piața de mașini electrice din România, precum și cu privire la topul mărcilor de mașini electrice conduse în prezent.

studiu-comportamente-atitudini-volvo2

Obiectivele de cercetare

Acest studiu și-a propus să ofere o perspectivă detaliată asupra diferitelor aspecte care influențează decizia de achiziție și utilizare a vehiculelor electrice. Astfel, obiectivele studiului realizat pentru Volvo au fost:

  • Comportamentele specifice de cumpărare a mașinilor electrice;
  • Diferențiatori: confort, performanță, design, consum de energie, siguranță;
  • Factori motivaționali și minusuri: încredere în tehnologie, autonomie, reparații, performanță;
  • Benchmarking mașini electrice;
  • Profilul utilizatorului;
  • Experiențe digitale: surse de informații, aplicații utilizate.

Despre studiul pe piața mașinilor electrice

Pentru acest proiect am derulat un studiu cantitativ, având ca instrument de colectare a datelor sondajul de opinie, administrat pe teren prin operatori.

  • Piața vizată: România
  • Target: Conducători de mașini electrice
  • Tipul cercetării: cantitativă
  • Instrument de cercetare: Sondaj pe teren administrat prin operatori (CAPI)

Despre Volvo

Volvo este o companie producătoare și distribuitoare de mașini a cărei istorie începe în Suedia în anul 1927. Volvo are în prezent în portofoliul său mașini electrice, hybrid și mild hybrid.

Compania spune:

A face viața mai ușoară, mai bună și mai sigură a devenit misiunea noastră.

Contactează-ne pentru propria cercetare de marketing

Descoperă perspectivele autentice ale clienților tăi și transformă-ți brandul cu ajutorul MKOR! Dacă vrei să afli ce gândesc clienții despre brandul tău și cum te poziționezi în raport cu concurența, MKOR este partenerul tău ideal.

Cu o experiență de 11 ani pe piața din România, suntem o agenție de cercetare de piață agilă, dinamică și adaptabilă la cerințele proiectului tău.

Te ajutăm să colectezi informații esențiale despre brandul tău pentru a înțelege mai bine preferințele clienților și a identifica oportunitățile de îmbunătățire.

Echipa noastră de consultanți va colabora strâns cu echipa din compania ta pentru a selecta cele mai potrivite metode de cercetare, oferindu-ți rezultate valoroase și corecte din piața în care activezi.

Înțelegem cât de importante sunt informațiile precise și suntem aici să îți furnizăm date actualizate despre consumatorii tăi. Explorează secțiunea Clienți & Studii de caz pentru a afla mai multe despre portofoliul nostru și expertiza pe care o aducem fiecărui proiect.

Contactează-ne și împreună vom descoperi cele mai profunde insight-uri care vor contribui la creșterea brandului tău.

Studiile MKOR în contextul generalizării Inteligenței Artificiale în afaceri (AI)

Experiențele recente, cum ar fi pandemia și avansurile rapide în domeniul inteligenței artificiale, ne-au arătat că incertitudinea este singura constantă, iar accesul în timp real la schimbările din piață poate face diferența.

Noi, la MKOR, răspundem nevoii de date privind comportamentul consumatorilor din România prin primul studiu de piață în timp real – Consumer Trends.Live. Acest instrument complet de market intelligence este singura resursă care oferă constant date despre piețele analizate, indiferent de context.

Câștigă avantajul competitiv cu date din piață, pe care le afli în timp real, printr-un singur click în dashboard-ul interactiv!