Fitbit este unul dintre liderii globali în producția de dispozitive portabile pentru monitorizarea sănătății și activității fizice. Acesta și-a extins prezența și pe piața din România.
Dispozitivele Fitbit au o serie de funcționalități avansate, precum monitorizarea ritmului cardiac, a somnului, antrenamente personalizate și integrarea cu aplicații mobile pentru o experiență completă de wellness.
Studiu Diary Fitbit: Insight-uri din Monitorizarea Zilnică a Somnului Utilizatorilor
Fitbit România a dorit să înțeleagă experiența de somn a utilizatorilor de Fitbit, precum și să înțeleagă care este experiența de utilizare aplicației: cum percep schimbările și dacă au întâmpinat probleme. Astfel, împreună cu MKOR au derulat un studiu calitativ de tip jurnal, care a vizat monitorizarea zilnică a somnului și documentare procesului.
Acestea au oferit insight-uri valoroase privind identificarea problemelor și punctelor forte în utilizarea brățărilor fitness Fitbit.
Beneficiile pe termen lung ale studiilor de tip diary pentru monitorizarea experienței utilizatorilor
Realizarea studiilor de tip jurnal pentru monitorizarea experienței utilizatorilor oferă o serie de beneficii pe termen lung care pot îmbunătăți considerabil înțelegerea interacțiunilor clienților:
- Informații directe de la utilizatori: Acest gen de studii oferă informații în timp real despre modul în care utilizatorii interacționează cu produsele sau serviciile tale. Ai acces la informații despre tiparele de consum și experiența de utilizare care ar putea să nu fie surprinse prin metodele de cercetare tradiționale. Astfel, poți înțelege mai bine contextul și emoțiile asociate interacțiunilor lor, conducând la decizii de design mai empatice și centrate pe utilizator.
- Identificarea punctelor sensibile: Monitorizarea continuă permite identificarea din timp a potențialelor probleme și provocări întâmpinate de utilizatori. Astfel, poți rezolva rapid aceste probleme și să îmbunătățiți nivelul general de satisfacție.
- Dezvoltarea produsului: Poți utiliza feedback-ul detaliat al utilizatorilor pentru a ghida dezvoltarea și inovarea produselor, asigurându-te că noile caracteristici și îmbunătățiri se aliniază cu nevoile și preferințele reale ale utilizatorilor.
- Îmbunătățirea retenției clienților: Înțelegând și răspunzând nevoilor și așteptărilor în continuă schimbare ale utilizatorilor, poți îmbunătăți loialitatea și retenția clienților.
- Decizii care se bazează pe date: Profită de datele calitative bogate obținute din studiile de tip jurnal pentru a lua decizii informate și bazate pe dovezi. Poți utiliza informațiile pentru planificarea strategică pe termen lung, asigurându-te că afacerea ta rămâne aliniată așteptărilor utilizatorilor și tendințelor pieței.
Parteneriatul cu MKOR pentru realizarea studiilor de tip jurnal îți oferă informații acționabile care te ajută să înțelegi mai bine experiența utilizatorilor produselor tale.
Obiectivele Studiului: Analiza Obiceiurilor de Somn și Utilizarea Aplicației Fitbit
Scopul acestui studiu cantitativ a fost de a înțelege experiența de somn a utilizatorilor de brățări și ceasuri Fitbit.
Cercetarea calitativă a avut următoarele obiective:
- Obiceiuri generale de somn
- Influența anumitor factori externi asupra experienței de somn: cafea, sport, alimentație
- Experiența de utilizare a aplicației Fitbit
Detalii Cercetare Fitbit: Metodologie, Piața Vizată și Instrumente Folosite
Acest studiu a presupus o cercetare primară prin colectarea datelor direct de la sursă, prin intermediul unui studiu de tip jurnal.
- Piața vizată: București, România
- Target: Persoane cu vârsta între 18-65+ ani, majoritar femei.
- Tipul cercetării: metodologie calitativă de tip jurnal
- Instrument de cercetare: Jurnal timp de 14 zile, urmat de discuții în profunzime
Despre client
Fitbit oferă o gamă variată de smartwatch-uri și trackere de activitate fizică, ce te ajută să trăiești mai sănătos și să îți optimizezi rutina de fitness.
Aplicația Fitbit îți oferă acces la antrenamente personalizate și evaluări zilnice pentru a-ți îmbunătăți performanțele. Descoperă cum Fitbit poate transforma modul în care îți urmărești sănătatea și fitness-ul.
Obține Insight-uri Reale de la Publicul Țintă pentru a Optimiza Strategia Brandului Tău
Oferim instrumente digitale de cercetare de piață care să te ajute să obții în timp real insight-urile pe care să-ți bazezi strategia de business.
Noi, echipa de consultanți MKOR, te asigurăm că vom alege împreună metodologia potrivită proiectului tău de cercetare și că rezultatele pe care le vei primi la final îți vor întrece așteptările. Te invităm să parcurgi portofoliul de studii de piață realizate pentru clienții noștri.
Suntem la un video-call distanță.
Mai mult decât atât, te ajutăm să obții rapid răspunsuri clare și acționabile în business prin intermediul Agile Research.
Agile Research este un serviciu flexibil de cercetare de piață prin care poți adresa 3-5 întrebări specifice, având acces la un eșantion reprezentativ la nivel național.
În plus, poate fi cel mai bun punct de plecare în dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung cu MKOR.