Sărbătorile de iarnă sunt ocazia perfectă pentru a face bilanțul anual. Tocmai de aceea, am rugat contabilitatea să ne spună cum am stat din punct de vedere financiar.


Răspunsul a fost încurajator: și anul acesta suntem pe profit, așa că putem dona cei 20% din impozitul pe profit! Noi am ales să donăm cei 20% către Asociația Inima Copiilor, la fel ca și anul trecut.

Făcând bilanțul acestui an, pe lângă veștile bune de la contabilitate, am avut multe vești bune și din perspectiva evoluției noastre. Anul acesta a fost un an plin pentru echipa MKOR, unul al schimbărilor și al unei noi strategii. Anul acesta, al patrulea pentru MKOR, a fost și primul din multe puncte de vedere. Iată câteva premiere cu care ne mândrim:

Am inițiat primele studii proprii

Probabil vă sunt deja cunoscute: Studiul Pieței Online de Fashion din România, primul Studiu despre Homeschooling din România, analiza Întreprinderile sociale, din perspectiva consumatorilor și Studiul Pieței de Fashion Retail, desfășurat în câteva dintre mall-urile bucureștene. 

Fiecare dintre studiile noastre proprii pot fi downloadate gratuit din paginile dedicate sau din secțiunea Studii proprii. Dacă încă nu le-ați parcurs, vă invităm călduros să aruncați o privire și să ne trimiteți un feedback pe adresa Corinei Cimpoca, managerul MKOR: corina@mkor.ro

Pentru începutul lui 2017, avem în plină desfășurare și un studiu despre jobul ideal, dacă nu l-ați completat, aruncați o privire și dați-ne o părere, durează numai 2 minute completarea survey-ului.

Ce alte studii credeți că ar fi interesante să abordăm anul viitor? Așteptăm cu interes părerile voastre pe aceeași adresă de mail!

Am inițiat un parteneriat cu Wall-Street PRO

În cadrul parteneriatului cu Wall-Street, MKOR efectuează periodic analize ale pieței, bazându-ne pe date secundare pe care le agregăm, le validăm și le interpretăm pentru a oferi noi înțelegeri ale oportunităților la nivel macro ale diferitelor piețe.

Până acum, am abordat analiza Apelor minerale din România, respectiv analiza Pieței de Fashion Retail din România.

Ne-am bucura să ne spuneți ce alte analize ați dori să citiți, ce v-ar ajuta să știți, despre piețele voastre? Așteptăm părerile și ideile voastre pe corina@mkor.ro!

Am fost prezenți la Business Days

Am avut privilegiul de a fi invitați la Business Days Cluj, în persoana Corinei Cimpoca.

La BDCluj, Corina a vorbit despre Micro-Moments în Era Digitală și De la Marketing la UX sau De la Cantitativ la Calitativ (sesiune neînregistrată).

A fost un an bun. Să-l facem cu 20% mai bun

2016 a fost un an bun, în care credem și sperăm ca fiecare dintre voi să poată găsi minim 3 motive de mândrie și bucurie profesională.

Dacă unul dintre acestea se leagă de un an profitabil, felicitări! Iar dacă nu știți despre opțiunea de a redirecționa 20% din impozitul pe profit către o cauză nobilă, atunci aflați că până la finalul anului puteți întreba contabila pentru ce sumă puteți oferi o sponsorizare care se va deduce direct din impozitul pe profitul acestui an (nu din baza impozabilă!).

Cu alte cuvinte, puteți alege să dați acei bani Statului Român, în Martie 2017, sau îi puteți da cui vreți voi, săptămâna aceasta. Noi am ales să îi dăm Asociației Inima Copiilor, și anul acesta.

Dacă vi se pare interesantă ideea și vreți să donați 20% din binele vostru, puteți citi mai multe AICI.

Pentru ca și la anul să ne putem mândri cu noi reușite, dar și pentru a putea continua să donăm pentru cauze nobile, vă urăm, cu drag,
La mulți (b)ani! 🙂

Echipa MKOR