Consumer Trends Live

Accesează Evoluția Consumului Online și Offline în Q2-Q3 2021 pentru:  

CTL-Fashion-logo-RGB

Fashion

Accesează

Beauty & Care

Accesează

Jewelry & Watches

Accesează

IT & C

Accesează

Appliances

Accesează

Home & Deco

Accesează

CTL-Fashion-logo-RGB

Fashion

Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri. 

Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață

Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți

Flux de date: Q2-Q3 2021

250 €

Accesează
evolutie-consum-q2-q3-2021-dashboard-interactiv
evolutie-consum-q2-q3-2021-dashboard-interactiv

Beauty & Care

Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri. 

Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață

Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți

Flux de date: Q2-Q3 2021

250 €

Accesează

Jewelry & Watches

Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri. 

Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață

Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți

Flux de date: Q2-Q3 2021

250 €

Accesează
evolutie-consum-q2-q3-2021-dashboard-interactiv
evolutie-consum-q2-q3-2021-dashboard-interactiv

IT & C

Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri. 

Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață

Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți

Flux de date: Q2-Q3 2021

250 €

Accesează

Home Appliances

Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri. 

Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață

Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți

Flux de date: Q2-Q3 2021

250 €

Accesează
evolutie-consum-q2-q3-2021-dashboard-interactiv
evolutie-consum-q2-q3-2021-dashboard-interactiv

Home & Deco

Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri. 

Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață

Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți

Flux de date: Q2-Q3 2021

250 €

Accesează

Descoperă top indicatori din piața de interes

Ponderea consumului din total populație

Eșantion reprezentativ național

Buget mediu

Split pe lunile mai - octombrie

Canale de achiziție (online / offline / omnichannel)

Split pe lunile mai - octombrie & regiuni

Loc de achiziție

Magazine online / offline / specializate

Frecvență de achiziție

Split pe lunile mai - octombrie

Top branduri

Din perspectiva consumatorilor

studiu-piata-in-timp-real

Metodologie

Datele privind Consumul Online și Offline în Q2-Q3 2021 provin din primul studiu de piață live din România: Consumer Trends.Live.

  • Eșantion: reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și regiune
  • Nivel de încredere 95%, eroare max. +/-5%
  • N=400 respondenți valizi, minim garantat
  • Target: populația generală a României (18 – 65 de ani)
  • Metodă de cercetare: sondaj de opinie
  • Instrument: chestionar
  • Abordare: online, prin Panelul MKOR

consumer-trends-live-dashboard

Consumer Trends.Live

Consumer Trends.Live este primul studiu de piață live din România care oferă acces instant la date direct de la consumatori.

Astfel că, pentru prima dată, retailerii au oportunitatea de a-și baza strategia de business pe date .Live din piața de interes.

Acest instrument digital de market intelligence stă la baza analizei evoluției de consum în Q2 și Q3 în anul pandemic 2021.

Află mai multe dintr-un demo