Accesează Evoluția Consumului Online și Offline în Q2-Q3 2021 pentru:
Fashion
Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri.
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date: Q2-Q3 2021
250 €
Beauty & Care
Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri.
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date: Q2-Q3 2021
250 €
Jewelry & Watches
Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri.
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date: Q2-Q3 2021
250 €
IT & C
Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri.
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date: Q2-Q3 2021
250 €
Home Appliances
Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri.
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date: Q2-Q3 2021
250 €
Home & Deco
Cum te ajută: Vezi ponderea consumului din total populație, canalele de achiziție (online / offline / omnichannel), frecvența de achiziție, bugetul mediu, locul de achiziție și top branduri.
Vizualizare: Trenduri de evoluție lunară (MoM), total piață
Eșantion: lunar, reprezentativ, N minim=400 respondenți
Flux de date: Q2-Q3 2021
250 €
Descoperă top indicatori din piața de interes
Ponderea consumului din total populație
Eșantion reprezentativ național
Buget mediu
Split pe lunile mai - octombrie
Canale de achiziție (online / offline / omnichannel)
Split pe lunile mai - octombrie & regiuni
Loc de achiziție
Magazine online / offline / specializate
Frecvență de achiziție
Split pe lunile mai - octombrie
Top branduri
Din perspectiva consumatorilor
Metodologie
Datele privind Consumul Online și Offline în Q2-Q3 2021 provin din primul studiu de piață live din România: Consumer Trends.Live.
- Eșantion: reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și regiune
- Nivel de încredere 95%, eroare max. +/-5%
- N=400 respondenți valizi, minim garantat
- Target: populația generală a României (18 – 65 de ani)
- Metodă de cercetare: sondaj de opinie
- Instrument: chestionar
- Abordare: online, prin Panelul MKOR
Consumer Trends.Live
Consumer Trends.Live este primul studiu de piață live din România care oferă acces instant la date direct de la consumatori.
Astfel că, pentru prima dată, retailerii au oportunitatea de a-și baza strategia de business pe date .Live din piața de interes.
Acest instrument digital de market intelligence stă la baza analizei evoluției de consum în Q2 și Q3 în anul pandemic 2021.