Agile Research: Soluția pentru a-ți Maximiza Succesul Campaniei de Black Friday.. sau al oricărei campanii pe care plănuiești s-o lansezi 😉

Black Friday a devenit unul dintre cele mai așteptate evenimente de cumpărături ale anului, atât pentru consumatori, cât și pentru companii.

Anul trecut, conform studiului MKOR, 6 din 10 români au intenționat să facă achiziții de Black Friday, iar 8 din 10 români și-au stabilit un buget dedicat, față de doar 20% în 2022.

Pentru afaceri, Black Friday este o oportunitate majoră de a-și crește vânzările, de a-și fideliza clienții și de a atrage noi segmente de consumatori. Anul trecut, în țara noastră doar eMag a vândut produse de peste 700 milioane de euro, în creștere cu 26% față de anul precedent.

În contextul actual, Black Friday nu mai reprezintă doar o zi de reduceri, ci este un fenomen care implică planificare strategică, investiții semnificative în marketing și logistică, precum și o cunoaștere profundă a comportamentului consumatorilor.

La MKOR credem că succesul unei campanii din această perioadă nu se mai bazează doar pe oferte atrăgătoare, ci pe o înțelegere detaliată a pieței și pe adoptarea unor decizii bazate pe date.

Creșterea competitivității și nevoia de strategii bazate pe date

În fiecare an, numărul companiilor care participă la Black Friday crește, iar competiția devine tot mai acerbă.

Unul dintre principalele obstacole pentru companii este adaptarea rapidă la cerințele clienților și anticiparea nevoilor acestora:

  • Ce produse vor fi cele mai căutate?
  • Care sunt așteptările legate de preț?
  • Cum îți poți diferenția ofertele de cele ale concurenței?
  • Ce atribuite îi face pe consumatori să cumpere un anumit produs? Sau dimpotrivă, să nu-l cumpere?

Toate aceste întrebări necesită răspunsuri bazate pe date concrete.

Cum poate Agile Research să ajute în pregătirea campaniei pentru Black Friday

Agile Research vine în sprijinul companiilor cu soluții rapide și eficiente de cercetare de piață, oferindu-le acces la informații relevante într-un timp foarte scurt.

Într-o săptămână ai acces la datele colectate de la 1.000 de respondenți. Adică ai acces la opiniile și experiența consumatorilor și non-consumatorilor tăi de la nivelul populației țării.

Iată cum te poate ajuta Agile Research să-ți maximizezi succesul de Black Friday:

Identificarea preferințelor consumatorilor

Prin Agile Research, poți afla exact ce produse și servicii sunt cele mai dorite de consumatori. De asemenea, poți înțelege care sunt motivele care îi determină să cumpere și ce îi oprește de la achiziții.

Segmentarea pieței

Agile Research folosește segmentarea pieței pentru a identifica grupurile de consumatori care prezintă cel mai mare potențial de achiziție. Astfel, companiile pot crea oferte personalizate și campanii de marketing targetate pe nevoile specifice ale fiecărui segment de consumatori.

Încă nu te-am convins? Atunci ar trebui să știi că la orice cercetare agile primești bonus din partea noastră 10 întrebări gratuite legate de criterii precum vârstă, gen, statut marital, educație sau venituri. Interpretarea datelor se va realiza și în funcție de datele socio-demografice.

Testarea și ajustarea campaniilor de marketing

În perioada premergătoare Black Friday ar fi bine să testezi mesajele de marketing și să evaluezi impactul acestora.

Agile Research îți oferă posibilitatea de a testa rapid diverse mesaje și oferte, pentru a vedea care dintre ele au cel mai mare impact asupra consumatorilor.

Analiza prețurilor și a ofertelor

Cu ajutorul cercetării de piață Agile poți obține date despre așteptările de preț ale consumatorilor și despre cum se raportează aceștia la ofertele concurenței.

Acest lucru îți permite să ajustezi prețurile și ofertele într-un mod optim, astfel încât să atragi cât mai mulți clienți.

testeaza-campanii-research

Profită de puterea datelor și pregătește-te să ai succes de Black Friday cu Agile Research

Sunt ultimele zile în care mai poți profita de oferta promoțională, înscrie-te pe lista de intenție sau cere direct o ofertă.

Agile research – soluția pentru a analiza comportamentul consumatorilor de Black Friday

Comportamentul consumatorilor de Black Friday poate fi imprevizibil. Aceștia așteaptă reduceri mari și sunt mai atenți la ce produse sau servicii aleg să cumpere. Iar companiile trebuie să se adapteze rapid la aceste schimbări.

Mai mult decât atât, cercetarea de piață realizată înainte de Black Friday îți poate ajuta compania să anticipeze ce produse vor avea cea mai mare cerere și să se asigure că sunt pregătite corespunzător din punctul de vedere al aprovizionării și stocurilor.

Ofertele atractive și reducerile de preț sunt esențiale, însă nu mai sunt suficiente. Pentru a ieși în evidență, compania ta trebuie să ofere o experiență completă, care să includă servicii de calitate, livrări rapide și o comunicare eficientă cu clienții.

Ai nevoie de strategii de marketing și promovare bine gândite, iar mesajele să fie clare și adaptate publicului țintă. Iar Agile Research te poate ajuta să înțelegi mai bine cine sunt consumatorii care ar putea răspunde cel mai bine la ofertele de Black Friday și ce anume îi atrage în mod special.

Prin segmentarea pieței și analiza comportamentului de cumpărare, vei putea crea oferte personalizate care să răspundă nevoilor fiecărui segment de consumatori și, astfel, să se diferențieze eficient de concurență.

Înscrie-te acum și beneficiază de oferta exclusivă de lansare Agile Research!

Nu rata șansa de a avea acces la această soluție rapidă, eficientă și accesibilă pentru cercetarea de piață!

Dacă te înscrii acum pe lista de lansare vei primi automat oferta promoțională – un avantaj care îți permite să obții insight-uri relevante despre consumatorii tăi într-un timp foarte scurt și la un preț competitiv.

Înscrie-te astăzi și fii cu un pas înaintea concurenței!

Înscrie-te pe lista de intenție

agile-research-oferta