MKOR Consulting a realizat pentru restaurantul 14th Lane un studiu de oportunitate pe piața din București. Studiul a avut ca obiectiv identificarea posibilităților de dezvoltare, pornind de la analiza și înțelegerea preferințelor consumatorilor privind luarea mesei în oraș.

cercetare restaurant 14th lane

Ce obiceiuri au bucureștenii legate de luarea mesei în oraș?

Studiul de oportunitate a avut ca obiective identificarea obiceiurilor de consum ale bucureștenilor, în ceea ce privește luarea mesei în oraș.

Mai exact, cercetarea noastră a urmărit:

  • Identificarea mix-ului optim de servicii pe care le poate oferi restaurantul, pornind de la preferințele consumatorilor;
  • Identificarea profilului clienților restaurantului, astfel încât să poată fi realizată o bună targetare a acestora;
  • Identificarea principalelor canale de informare utilizate de consumatori, când se află în căutarea unei locații pentru servirea mesei în oraș.

În urma studiului de oportunitate desfășurat de MKOR Consulting, managementul a obținut informații relevante privind poziționarea strategică pe piața bucureșteană, întâmpinându-și clienții pe măsura nevoilor lor.

Despre 14th Lane

Restaurantul propune clienților săi conceptul de Food Hall, care a prins avânt în marile orașe din vestul Europei, aducând sub același acoperiș o vastă paletă culinară, de la burgeri, pizza și salate, la bucătăria asiatică și cea mediteraneană.

Piața vizată:

  • România, București

Metodologia utilizată:

  • Metoda sondajului de opinie, online (CAWI)

Website: