Pentru a accesa Raportul scorului NPS în retailul din România 2022, te invităm să dai click pe buton
Net Promoter Score, pe scurt NPS, este cel mai folosit sistem de măsurare a loialității consumatorilor față de branduri.
De la apariția lui și până în prezent, Net Promoter Score s-a transformat dintr-un simplu indicator într-un sistem complex, care ajută brandurile să afle cum se poziționează în piață, atât în ochii clienților, cât și față de competiție.
Înțelegerea poziționării în piață după scorul NPS ajută brandurile să rămână relevante. De aceea, MKOR vine în sprijinul retailerilor din România cu primul raport privind scorul NPS la nivel de industrie, Aprilie 2021 – Martie 2022.
Ai citit tot? Comentează / abonează-te la newsletter / citește și alte postări!
Studiu Employee Sentiment: Ce planuri și așteptări au angajații în 2024?
martie 27, 2024
0 Comentarii21 Minute
Mystery Shopping: Măsoară cu MKOR dacă promisiunile brandului tău sunt îndeplinite
martie 20, 2024
0 Comentarii15 Minute
Cum Poți Utiliza Cercetarea de Marketing Pentru a Evalua Satisfacția Clienților
februarie 12, 2024
0 Comentarii32 Minute