MKOR Consulting a realizat o analiză privind deschiderea consumatorilor față de ideea de a sprijini persoanele defavorizate și comunitățile, prin achiziționarea de produse de la intreprinderi sociale.

Raportul rezultat arată deschiderea românilor față de susținerea cauzelor sociale.

Respondenți

Raportul are la bază răspunsurile a 281 de consumatori finali și 80 persoane juridice, care au fost chestionați asupra disponibillității de achiziționa produse de la întreprinderi sociale, chiar cu un preț mai ridicat.

Respondenții au fost femei în proporție de 59% și bărbați în proporție de 41%, majoritatea cu vârste cuprinse între 18-35 ani.

Categoriile sociale sunt reprezentate echilibrat în eșantionul selectat: 50% au studii superioare (universitare și postuniversitare), iar 44% au studii medii (liceale și postliceale).

Ce veţi afla din raport?

  1. Ar fi dispuși consumatorii finali să plătească mai mult pentru produse sau servicii provenind de la întreprinderi sociale?
  2. Dacă da, cât? Dacă nu, de ce?
  3. Ce percepție au clienții business asupra întreprinderilor sociale?
  4. Fac aceștia diferența între o întreprindere socială și alt tip de organizații, cât vine vorba despre furnizori?

Doriți să realizați un studiu de piațăContactați-ne și haideți să stăm de vorbă la o cafea.