Blogul MKOR - Cele mai noi trenduri în cercetare de marketing
Postăm recomandări de business, idei creative de marketing, precum și orice alte articole legate de creșterea afacerilor în general, văzute din perspectiva echipe noastre de cercetare.
Îți recomandăm să te abonezi la newsletter, dacă dorești să fii la curent cu ultimele știri de market research.
Studiu de comportamente și atitudini: Portretul Generației Z “Vreau să fiu Antreprenor”, un proiect RBL
martie 27, 2024
Prin aplicarea metodelor riguroase de cercetare și analiză, echipa MKOR a decodificat preferințele Gen Z pentru un mediu de lucru flexibil, importanța dezvoltării continue și dorința pentru practici de business sustenabile. Aceste…
0 Comentarii11 Minute
Studiu Employee Sentiment: Ce planuri și așteptări au angajații în 2024?
martie 27, 2024
Într-o lume a muncii în continuă evoluție, înțelegerea așteptărilor și sentimentelor angajaților este crucială pentru companii și lideri. Studiul MKOR Employee Sentiment 2024 oferă o perspectivă valoroasă asupra planurilor, speranțelor și…
0 Comentarii21 Minute
Mystery Shopping: Măsoară cu MKOR dacă promisiunile brandului tău sunt îndeplinite
martie 20, 2024
Mystery Shopping te ajută să vezi dincolo de cifre, oferindu-ți o imagine reală a modului în care sunt îndeplinite promisiunile brandului tău. Află cum MKOR folosește această metodă pentru a măsura și îmbunătăți experiența clienților,…
0 Comentarii15 Minute
Studiu de comportamente și atitudini – Obiceiurile românilor de a dona – Fundația Filantropică Metropolis
martie 5, 2024
Pentru a-și atinge mai bine obiectivele de fundraising și de awareness asupra proiectelor derulate, Fundația Metropolis a delegat MKOR să realizeze un studiu de comportamente și atitudini care să surprindă care sunt obiceiurile de donare…
0 Comentarii6 Minute
În căutarea echilibrului: O analiză a leadershipului feminin în afacerile din România
martie 7, 2024
La MKOR am ales să marcăm Ziua Femeii aducând în prim-plan rolul femeilor în lumea afacerilor și felul în care acestea modelează economia. Și ne-am concentrat asupra româncelor, urmărind evoluțiile din plan local în ultimii trei ani.…
0 Comentarii30 Minute
Mamele Milleniale din mediul urban sunt reprezentantele profilului de Consumator Etic în România
martie 5, 2024
În 2024, Consumatorul Etic din România redefinește piața cu decizii de cumpărare responsabile, punând accent pe impactul social, ecologic și moral. Studiul MKOR arată că 38% dintre români își asumă un rol activ în protejarea mediului,…
0 Comentarii17 Minute
Studiu de oportunitate – Soluții Software Pentru Managementul și Digitalizarea Afacerilor – Senior Software
februarie 23, 2024
Compania Senior Software a delegat MKOR să deruleze un studiu de oportunitate cu scopul de a valida potențialul unei soluții inovative pentru gestionarea integrată a resurselor companiilor
0 Comentarii8 Minute
Cum Poți Utiliza Cercetarea de Marketing Pentru a Evalua Satisfacția Clienților
februarie 12, 2024
Evaluarea satisfacției clienților este un proces esențial pentru creșterea afacerii. Află cum un studiu detaliat al satisfacției clienților te poate ajuta să identifici și să îmbunătățești zonele critice ale afacerii tale, crescând astfel…
0 Comentarii32 Minute
MKOR în 2023 – Anul Parteneriatelor Valoroase în Research
februarie 12, 2024
Sărbătorind 11 ani de excelență, MKOR îmbină empatia cu expertiza pentru a oferi soluții de intelligence și dezvoltare strategică prin date. Află mai multe despre studiile noastre impactante, parteneriatele strategice și cum ne străduim să…
0 Comentarii19 Minute